​مدیر مسئول روزنامه کیهان: عوامل نفوذی، چهره آمریکا را بزک و تفکر مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهند

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: عوامل نفوذی دشمن الزاما پنهان نیستند بلکه گاهی آشنا هستند و نگاه به دشمن را در پوشش خودی تبلیغ و چهره آمریکا را بزک می کنند.

حسین شریعتمداری عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهید حجت الاسلام مهدی مطلبی تحت عنوان ' دیده بان نفوذ' در مدرسه معصومیه قم خاطرنشان کرد: این افراد نفوذی بیشتر دیدگاه هایی را در داخل مطرح می کنند که خواست دشمن باشد.
وی ادامه داد: نفوذ یا برای تخریب است و یا برای تاثیر بر افکار، گاهی تخریب در قالب انفجار و ترور است افراد آن تا پایان ماموریت خود شناخته نمی شوند ولی نقش اصلی را بازی می کنند.
وی ادامه داد: فرد نفوذی سعی دارد تفکرات مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد، تا مردم از ارزش های خود کوتاه بیایند و نفوذی را باید در میان کسانی جستجو کرد که دیدگاه های دشمنان را در پوشش خودی مطرح می کنند.
شریعتمداری گفت: نفوذی ها تابلو خودی دارند ولی خودی نیستند.
شریعتمداری تصریح کرد: ملت ایران در فتنه ۸۸ زود متوجه شدند که قاضی دوران حضرت علی (ع)، در دربار ابن زیاد چه می کرد و افراد نفوذی را شناختند.
حجت الاسلام مهدی مطلبی از مبلغان حوزه علمیه قم بود که یکسال پیش در یک سفر تبلیغی در ۴۰ کیلومتری جاده سنندج دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت. 
وی چندین دوره آموزشی و نشست های تحلیلی در موضوع هسته ای در حوزه علمیه قم برگزار کرده بود. 
دو کتاب «عقب نشینی ممنوع» و «راز آن چه مرقوم داشته اند» از وی برجای مانده است. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.