نیازی به پیگیری مسئله شهر «جونقان» از طریق شورای عالی امنیت ملی نیست

روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای توضیحی را درباره وقایع اخیر شهر جونقان منتشر کرد.

روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک روز روابط عمومی به همکاران رسانه‌ای و فعالان عرصه ارتباطات توضیحی را درباره وقایع اخیر شهر جونقان منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: در حادثه اخیر شهر جونقان، دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با پیگیری موضوع از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، از طریق مقامات محلی موضوع آسیب‌رسانی به تندیس سردار اسعد بختیاری را پیگیری نمودند.
همچنین نماینده محسن رضایی نیز در منطقه مستقر شده و مسائل را در صحنه پیگیری می‌نماید. خوشبختانه با کنترل مسئله در محل از طریق استاندار محترم چهارمحال و بختیاری و دستگیری دو نفری که عامل حادثه بودند، نیازی به پیگیری مسئله از طریق شورای امنیت ملی پیدا نشد.
همچنین دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقامات مسئول خواسته‌اند بایستی تنبیه لازم برای افراد خاطی و محرکین آنها صورت پذیرد.
این بیانیه افزوده است: لازم می‌نماید از زحمات مسئولان مربوطه‌ای که به احساسات و عواطف مردم بهاداده و در این مسئله با سرعت عمل اقدام نمودند سپاسگزاری شود و بنا به تأکید دبیر محترم مجمع انتظار دارد که مقامات محلی مسئله را به‌ طور کامل پیگیری و با تدبیر مناسب از وقوع دوباره این حوادث جلوگیری نمایند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.