معرفی نامزد مستقل در مقابل ترامپ، اقدامی انتحاری برای آمریکاست

سرپرست کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا گفت که تصمیم محافظه کاران حزب به معرفی یک نامزد مستقل برای مقابله با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، اقدامی انتحاری برای کشور آمریکا خواهد بود.

رسانه های آمریکایی در روزهای گذشته فاش کرده اند که رامنی نامزد ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال ۲۰۱۲ در تلاش است تا یک نامزد غیرحزبی را برای جلوگیری از پیروزی ترامپ در انتخابات این کشور، در مقابل او قرار دهد.
برهمین اساس یکی از گزینه های رامنی در این تلاش جان کیسیک فرماندار ایالت اوهایو و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات امسال ، دیگری بن سسی سناتور جمهوریخواه ایالت نبراسکا و نفر سوم مارک کوبین یکی از سرمایه داران بزرگ این کشور هستند.
رینس پریبوس سرپرست کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا در واکنش به تلاش رامنی به شبکه خبری فاکس نیوز گفت، تنها میراثی که میت رامنی با چنین اقدامی برجای خواهد گذاشت، پشت کردن به ۸ سال ریاست جمهوری آمریکا، احتمال از دست دادن ۱۰۰ سال حضور موثر جمهوریخواهان دردیوان عالی آمریکا و ویرانی کشور برای نسل های متمادی خواهد بود.
پریبوس با بیان این که ترامپ به آموختن درس های زیادی در رابطه با واقعیت های سیاسی جهان نیازمند است به میت رامنی توصیه کرد که بجای اینگونه تلاش ها، باید وقت خود را صرف نزدیکی به ترامپ و گرفتن تضمین حمایت او از قضات محافظه کار در دیوان عالی آمریکا کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.