آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۸۲ هزار و ۲۸۵ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.
وی گفت: ثبت‌نام در آزمون آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام ساعت ۲۴ چهارشنبه به پایان می‌رسد به تمامی متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی ۲۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر است که از این تعداد ۱۷۷ هزار و ۳۸۲ ظرفیت مربوط به کد رشته محل‌های ۱۱ رشته امتحانی با آزمون و ۱۰۲ هزار و ۲۹ ظرفیت مربوط به کد رشته محل‌های ۳۱ رشته امتحانی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، است.
اعلام زمان آزمون کتبی دکتری در ۱۱ رشته دانشگاه علامه طباطبایی
نحوه پذیرش دانشجوی دوره دکتری سال ۹۵ دانشگاه علامه طباطبایی برای ۱۱ رشته روزانه این دانشگاه اعلام شد.
براساس اطلاعیه این دانشگاه، ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی) رشته های برنامه ریزی درسی، روان شناسی تربیتی و فلسفه تعلیم و تربیت در روز پنج شنبه ۶ خردادماه و رشته های حقوق جزا و جرم شناسی، سنجش و اندازه گیری، مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز، مددکاری اجتماعی، آموزش عالی- مدیریت آموزش عالی، حقوق بین الملل عمومی، رفاه اجتماعی و روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی در روز جمعه ۷ خردادماه برگزار می شود.
بررسی سوابق علمی و مصاحبه تمامی این رشته ها در روز پنج شنبه ۱۳ خردادماه برگزار خواهد شد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.