شیث رضایی: فوتبالیست های مشهور باید بیشتر مراقب زندگی شخصی خود باشند

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران،با بیان اینکه امثال ما فوتبالیست ها باید بیشتر مراقب زندگی شخصی خود باشیم، باراز امیدواری کرد که مشکل پیش آمده برای دروازه بان پرسپولیس برطرف شده و وی دوباره به فوتبال برگردد.

شیث رضایی درمورد وضعیت خود بعد از دور شدن از فوتبال،اظهار داشت: شاید فوتبالم زودتر از آنچه که فکر می کردم تمام شد، اما خوشحالم که 7 سال کاپیتان پرطرفدارترین تیم آسیا بودم.
رضایی در پاسخ به این سئوال که چرا تعداد بازی های ملی بالایی ندارد،گفت:می توانستم در تیم ملی بیشتر بازی کنم، اما دو سرمربی وقت تیم ملی با من مشکل داشتند و به اردو دعوت نمی شدم.
وی افزود:با تمام این اوصاف خودم را در فوتبال ناکام نمی دانم، زیرا روزهای خوبی در پرسپولیس داشتم و برایم بازی کردن در پرسپولیس مهم تر از تیم ملی است.
کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه تعداد مدافعان بازی ساز در فوتبال ایران اندک است، ادامه داد: نداشتن اعتماد به نفس و ترس از لو دادن توپ باعث می شود که مدافعان به صورت رفع تکلیفی بازی کنند.من افتخار شاگردی فیروز کریمی و حمید درخشان را داشتم و به جرات می گویم که این دو نفر باعث شدند تا من همیشه سر بالا فوتبال بازی کنم و زیر توپ نزنم.
وی در پاسخ به این سئوال که سبک فوتبال کدامیک از مدافعان حال حاضر فوتبال کشورمان را می پسندد، گفت: به نظرم مرتضی اسدی یکی از بهترین مدافعان میانی ایران است.
رضایی درخصوص مدافعان تیم ملی بیان داشت: مدافع زیر توپ زن کیفیت تیم ملی را پایین می آورد.در حال حاضر مرتضی پور علی گنجی مدافع نترسی است، زیرا بازی سازی می کند و من سبک فوتبالش را خیلی دوست دارم.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس درخصوص وضعیت این تیم تصریح کرد:اوایل فصل شرایط سرخپوشان بسیار بد بود، اما هرچه که زمان می گذرد تیم روند بهتری پیدا می کند.امیدوارم این کیفیت خوب خود را حفظ کنیم تا در انتهای فصل سرود قهرمانی بخوانیم.
شیث رضایی در پاسخ به این سئوال که آیا از فوتبال خداحافظی کرده است،گفت:هیچوقت نمی گویم خداحافظی کرده ام هم اکنون در تیمی بازی نمی کنم، هر روزبه صورت شخصی تمرین می کنم و دوست دارم به فوتبال برگردم. اما غرور برایم از همه چیز مهمتر است و حاضر نیستم به هر قیمتی به فوتبال برگردم.
این مدافع در پاسخ به این سوال که آیا امید دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند؟ بیان داشت: با وضعیتی که برای علی کریمی پیش آمد و غریبانه از فوتبال کناره گیری کرد، امیدی به حضور دوباره در تیم محبوبم ندارم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.