کامرون: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا داعش، ایتالیا و فرانسه را شاد می‌کند

نخست وزیر انگلیس با انتقاد مجدد از طرح خروج کشورش از اتحادیه اروپا گفت که اجرای این طرح موجب شادی داعش، ایتالیا، فرانسه و بسیاری دیگر می شود.

به نقل از تلگراف، مجادله میان دو طرفدار و مخالف خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یعنی «دیوید کامرون»، نخست وزیر و «بوریس جانسون»، شهردار سابق لندن امروز هم در «منشن هاوس» لندن ادامه یافت.
«دیوید کامرون» ضمن دفاع مجدد از ابقای انگلیس در اتحادیه اروپا هشدار داد که خروج کشورش از این اتحادیه، منجر به خوشحالی داعش و دیگر تروریست ها خواهد شد.
وی همچنین خارج شدن انگلیس از اتحادیه اروپا را باعث ایجاد رکود در اقتصاد این کشور و همچنین تضعیف بسیار زیاد در روابط میان این کشور و سایر کشورهای اروپایی دانست.
کامرون گفت: کشورهایی مانند ایتالیا منتظر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستند تا از این بابت امتیازات زیادی به دست آورند.
نخست وزیر انگلیس ضمن اذعان به ضعف های زیاد کشورش در مورد کالاهای مورد فروش در اتحادیه اروپا، از قدرت بخش خدمات انگلیس به عنوان خدمات پیشتاز در اروپا حمایت کرد و گفت: تنها میزان هیچان و خوشحالی کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه و آلمان را بابت خروج ما از اتحادیه اروپا و پاسخ مثبت آنها به بازار خدمات را تصور کنید که می گویند قبول، قرارداد خود را با انگلیس در زمینه (صادرات) کالا را قطع کنید اما مانع از انجام آن دسته از خدمات تجاری مانند بانکداری و بیمه که انگلیس در آنها بسیار قوی عمل می کند شوید.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.