ائتلاف اصولگرایان حمله به سفارت و کنسولگری عربستان را تقبیح کرد

شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با محکوم کردن به شهادت رساندن آیت الله نمر باقر النمر به دست حکومت عربستان سعودی، حملۀ به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد را مشکوک و اقدامی نادرست اعلام و آن را تقبیح کرد.

شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان امروز-شنبه- در اطلاعیه شماره 2 خود از همۀ نیروهای اصولگرای سراسر کشور خواسته است که رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحۀ همۀ فعالیت ها و اقدامات خود قرار دهند. 
در این اطلاعیه به سخنان هفتۀ گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با ائمۀ جمعۀ سراسر کشور و دیدار با مردم قم در نوزدهم دی ماه و نکات مهم ایشان دربارۀ انتخابات آینده اشاره کرده و آمده است:«رهبر معظم انقلاب ضمن تأکید بر اینکه «انتخابات یک نعمت است» و بیان این مطلب که «آمریکائی ها به این انتخابات چشم طمع دوخته اند» توجه همگان را به خطر «نفوذ» جلب کرده اند.
این شورا با صدور این اطلاعیه اعلام کرده است که وحدت اصولگرایان شرط لازم توفیق در انتخابات مجلس دهم است. 
در قسمت دیگری از این اطلاعیه آمده است:«شورا شرکت همۀ شخصیت ها و فعالان سیاسی و نمایندگان جمعیت ها و انجمن ها و تشکل های اصولگرا و نمایندگان اقشار مختلف جامعه را در تصمیم گیری در امر مهم انتخابات ضروری می داند.»
همچنین این شورا بر لزوم اجتناب از تبلیغات پرهزینه تأکید و اعلام کرده است که اسراف در هزینه های انتخاباتی را بر خلاف مبادی مکتبی اصولگرایی می داند و از نامزدهای انتخابات درخواست می کند اصولگرایی را با صرفه جوئی در تبلیغات انتخاباتی خود نیز متجلی سازند.
همچنین در این اطلاعیه با اشاره به اعلام ائتلاف اصولگرایان در هفته های اخیر و انواع فضاسازی ها با استفاده از ترفندهای رسانه ای به ویژه در فضای مجازی، از فعالان سیاسی خواسته است در اظهارات خود نسبت به حفظ وحدت حساسیت لازم را داشته باشند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.