سه گزینه حزب دولتی‌ها برای عبور احتمالی از روحانی در سال ۹۶ + اسامی

سخنگوی حزب حامی دولت اعتدال و توسعه در پاسخ به اینکه چه کسانی شرایط کاندیداتوری انتخابات ۹۶ را دارند، از ۳ گزینه احتمالی برای این مهم نام می‌برد.

بعد از روی کار آمدن دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی، زمزمه‌های فراوانی مبنی بر عبور از روحانی برای رسیدن به گزینه‌هایی که اصلاح‌طلبان به آن مطلوب می‌گوید، مطرح شد و در این میان برخی نظریه‌پردازان اصلاح‌طلب، تعابیری چون دولت امنیتی، پیرسالار و … را خطاب به دولت روحانی مطرح کردند.
شرایط عبور از روحانی تا حدی جدی شد که آیت‌الله موسوی تبریزی از اعضای سرشناس جبهه اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با تسنیم از محمدرضا عارف به عنوان گزینه احتمالی که به گفته وی حتی ممکن است روحانی به نفعش کنار برود، یاد کرد و گفت که دولت روحانی اصلاح‌طلب نیست.
در حالی اصلاح‌طلبان به دولت روحانی به عنوان مقطع گذرا نگاه می‌کنند که امروز، سخنگوی حزب دولت اعتدال و توسعه درباره گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی حسن روحانی در انتخابات 96 گفته است: در سال 96 که کاندیدای ما آقای روحانی خواهد بود اما بالاخره زمان می‌گذرد و قطعاً برای سال 1400 همه جریان‌های سیاسی فعال خواهند شد.
دهقان در پاسخ به این سؤال که در جریان اصلاحات چه کسانی شرایط کاندیداتوری برای انتخابات 96 دارند، می‌گوید: در جریان اصلاحات همچنان آقای عارف یک گزینه مطرح است. آقای ظریف هم از وزن سیاسی قابل سیاسی‌ای برخوردار است اما چون شما درباره سخنگوی دولت سؤال کردید، باید بگویم که آقای دکتر نوبخت شخصیتی نجیب، تحصیل کرده است و از آنجا که با اقشار جامعه هم در تماس است می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب ما باشد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.