تمرین تیم فوتبال المپیک با حضور کاردار ایران در قطر

تمرین تیم فوتبال امید امروز با حضور کاردار ایران در زمین تمرینی ورزشگاه الغرافه قطر برگزار شد.

طبق قوانین مسابقات نمایندگان رسانه ها در پانزده دقیقه ابتدایی تمرین تیم فوتبال امید ایران حضور داشتند و از این تمرین گزارش تهیه کردند .
بعد از صبحت های ابتدایی خاکپور بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. دروازه بان های تیم امید نیز با سعید عزیزیان به گرم کردن پرداختند.
در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه از بازیکنان که شامل مدافعان تیم امید زیر نظر خاکپور به تمرین پرداختند. در این تمرین روزبه چشمی بدون ماسک محافظ، پا به پای بقیه نفرات تمرین کرد. 
گروه دیگر بازیکنان نیز در ضلع شمالی زمین به مرور تاکتیک های تهاجمی پرداختند. در این تمرین بازیکنان بعد از انجام کارهای ترکیبی، از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ضربه می زدند. دروازه بان های تیم امید نیز بصورت چرخشی درون دروازه ایستادند.
در بخش دوم تمرین، بازیکنان در قالب دو تیم سبز و سفید به مرور برنامه های تاکتیکی دفاع و حمله پرداختند. در طول این تمرین، خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.
در پایان تمرین امروز، برخی بازیکنان به انتخاب محمد خاکپور به تمرین ضربات پنالتی پرداختند. ضمن اینکه روزبه چشمی نیز زیر نظر طباطبایی به تمرین سرزنی پرداخت.
مرحله نهایی رقابت های فوتبال زیر 23 قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از 12 تا 30 ژانویه ( 22 دی تا 10 بهمن ماه) در دوحه قطر برگزار می شود تا در نهایت سه تیم مجوز حضور در المپیک تابستانی 2016 ریو را کسب کنند.
تیم فوتبال امید ایران با تیم های قطر، چین و سوریه در این رقابتها همگروه است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.