انریکه: به مراسم توپ طلا نخواهم رفت.

سرمربی بارسلونا در مراسم توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

به نقل از آس بارسلونا امشب ( شنبه) از هفته نوزدهم لالیگا با چهار گل گرانادا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. مسی در این دیدار هت تریک کرد و نیمار دیگر گل آبی اناری ها را به ثمر رساند.
لوییس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت: در بعضی از دقایق ضعیف ظاهر شدیم اما نمی خواهیم به آن عادت کنیم چون بازی دو بر صفر تمام شده نیست. نمی خواستیم بازی برایمان مشکل ساز شود و بازیکنان به خوبی وظایف خود را انجام دادند.
سرمربی بارسلونا درباره تغییر بازیکنان اظهار کرد: همه بازیکنان مهم هستند. امروز فرصت تعویض وجود داشت و بازیکنان نیمکت نشین توانستند در این بازی حضور داشته باشند.
مراسم توپ طلا دوشنبه هفته جاری در سوییس برگزار می شود. انریکه نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی است. او در این رابطه گفت: در این مراسم حضور نخواهم داشت.
انریکه درباره وضعیت بازیکنانش گفت: سرخی روبرتو را دوست دارم چون توانایی بازی در دو گوش را دارد او جنگنده است. سرخی بازیکن کلیدی است و در آینده به بازیکنی حیاتی تبدیل خواهد شد. آلیکس ویدال در شرایط خوبی به سر می برد. فرصت های زیادی خواهد داشت. او ریتم خود را از دست داده است اما با توپ و بدون آن شاداب و پویا بازی می کند. آردا توران با گذر زمان خود را با تیم وفق خواهد داد. ویژگی های فردی اش ما را به خود جذب می کند. هنوز به شرایط ایده ال نرسیده اما پاس گل داده است.
سرمربی اسپانیایی تیم درباره تیم حریف اظهار کرد: گرانادا قصد داشت ما را تحت فشار قراردهد اما ما این اجازه را به آن ها ندادیم. باید حواس خودمان را جمع می کردیم تا ما را دچار مشکل نکنند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.