آغاز بکار همزمان چهار نمایشگاه بین المللی در تهران

چهار نمایشگاه « لوستر و چراغهای تزئینی »، « معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن » و « سیمان، بتن، تکنولوِی های ساخت و ماشین آلات وابسته » به همراه « نمایشگاه اختصاصی ایتالیا » امروز (یکشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

بیست و سومین نمایشگاه لوستر و چراغهای تزئینی، با مشارکت بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی در سالن های شرقی نمایشگاه بین المللی تهران و در فضایی بیش از 18 هزار متر مربع برپا شده است.
شرکت هایی از کشورهای ترکیه، تایوان، چین و لهستان در این نمایشگاه حضور دارند و انواع لوسترهای سقفی و دیواری ، لوسترهای مساجد و زیارتگاه ها ، انواع چراغ های تزئینی منزل، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، اداره ها ، هتل ها، چراغ های شهری، چراغ های فضای باز، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنایی ارائه شده است.
ششمین نمایشگاه بین المللی خانه معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن نیز امروز کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرد.
در این نمایشگاه نیز فعالان حوزه معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن در قالب حدود 300 غرفه، دستاوردهای خود در زمینه معماری و شهرسازی (طراحی و مشاوره)، معماری داخلی، دکوراسیون (مسکونی، فروشگاهی، اداری و نمایشگاهی)، بازسازی خانه های پیش ساخته چوبی، کاغذ دیوارپوش، پرده، کف پوش و پارکت و نورپردازی را به نمایش گذاشته اند.
همچنین هشتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوِی های ساخت و ماشین آلات وابسته نیز امروز کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرد.
دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا از دیگر نمایشگاه هایی بود که امروز با حضور 60 شرکت تولیدی و خدماتی ایتالیایی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
نمایشگاه یاد شده توسط حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ماورا کنچیاتوری سفیر ایتالیا در ایران و دبورا سراچیانی نماینده دولت ایتالیا و یکی از استانداران این کشور افتتاح شد.
حدود 60 شرکت تولیدی و خدماتی به همراه هیات معماری و اتاق های بازرگانی منطقه ای ایتالیا در فضایی به مساحت دو هزار و 900 مترمربع در این نمایشگاه حضور دارند.
بر اساس این گزارش، شرکت های ایتالیایی حاضر در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه های خدمات فنی مهندسی، مبلمان و تجهیزات اداری و منزل، هتل سازی، ساخت فضاهای شهری، معماری، تجهیزات آشپزخانه، حمام و در و پنجره به نمایش گذاشته اند.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه های یادشده تا روز چهارشنبه 23 دی ماه به کار خود ادامه می دهند و از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان هستند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.