حاشیه‌های امروز مجلس در اعتراض نمایندگان به استعفای کوچک‌زاده همراه با مزاح و خنده

تعدادی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خواهان بررسی استعفای یکی از نمایندگان مجلس از سمت نمایندگی شدند که این موضوع با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال حاضر مشغول بررسی لایحه بیمه اجباری وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث در جلسه علنی مجلس هستند که در حین بررسی این لایحه، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران، غلامرضا نوری‌قزلجه، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی نماینده رشت، بهروز نعمتی نماینده اسدآباد، هادی قوامی و محمدرضا باهنر نماینده تهران در گوشه‌ای از صحن مجلس درباره استعفای مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران از سمت نمایندگی‌اش در حال صحبت بودند؛ البته صحبت‌های‌شان پیرامون این موضوع به مزاح و خنده همراه بود.
علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، در تذکری به باهنر گفت که آقای باهنر شما هم تشریف بیاورید و روی صندلی‌تان بنشینید. پس از تذکر لاریجانی، باهنر به سمت صندلی‌اش رفت.
در این هنگام لاریجانی گفت که موضوع دستور امروز، بررسی لایحه بیمه اجباری وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث است.
به گزارش تسنیم، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی چندی پیش و در یکی از جلسات علنی مجلس در اعتراض به امحای 1700 تن سیب زمینی توسط دولت در استان فارس استعفایش از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان کرده بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.