رضا احدی به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافت

رضا احدی بازیکن پیشکسوت تیم های ملی، باشگاه های پرسپولیس، استقلال تهران و ابومسلم خراسان به دلیل افزایش التهابات ریه به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ایرانمهر انتقال یافت.

 رضا احدی نزدیک به ۷ روز است که به دلیل التهابات ریه و طحال در بیمارستان بستری شده و از صبح امروز (یکشنبه) و با توجه به مشکلات تنفسی و عفونت ریه به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شده است.
تیم پزشکی این بازیکن پیشکسوت با دارو و اکسیژن تلاش کرده اند از التهابات ریه وی بکاهند، اما آزمایشات صورت گرفته بر روی وی حاکی از نارسایی در طحال است.
روز گذشته کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای عیادت از رضا احدی در بیمارستان حضور یافتند و حتی عکسی به یادگار نیز با وی که در آن زمان در بخش عمومی بستری بود، گرفتند.
منصور پورحیدری مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران نیز که خود به تازگی از این بیمارستان مرخص شده است، در تماس تلفنی با همسر رضا احدی جویای احوال وی شد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن اسبق آبی پوشان هرچه زودتر به جمع اعضای خانواده خود بازگردد.
داریوش یزدانی هافبک پیشکسوت استقلال که این روزها مربی تیم فوتبال نوجوانان آمریکاست از طریق تلفن با خانواده رضا احدی صحبت کرده و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
سهراب بختیاری زاده مدافع اسبق آبی پوشان، صرافان و نخجگر به همراه تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و اعضای صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور نیز با حضور در بیمارستان از این بازیکن اسبق فوتبال عیادت کردند.
رضا احدی ۵۳ سال سن دارد و سابقه پوشیدن پیراهن های سرخ آبی های پایتخت و کاپیتانی آبی پوشان را دارد. طرفداران استقلال در دهه ۶۰، به این بازیکن لقب «رودی فولر» ایران داده بودند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.