بروجردی:ایران ازهر اقدامی برای توقف کشتار در یمن حمایت می کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با عضو شورایعالی انقلاب یمن گفت: ایران همواره پناهگاه ملت های مظلوم و بی دفاع است و از هرگونه اقدامی برای توقف کشتار و خونریزی در یمن حمایت می کند.

به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، علاءالدین بروجردی در دیدار صالح سائل عضو شورایعالی انقلاب یمن با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های مردم یمن در طول تاریخ گفت: تجربه تاریخی و مقاومت اخیر نشان داده مردم یمن هیچ گاه ظلم و ستم زورگویان و متجاوزین را نمی پذیرند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حملات وحشیانه عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع و بمباران بیمارستان ها و مدارس نشان دهنده ضعف متجاوزان در برابر مقاومت و قدرت مردم رشید یمن است.
بروجردی در بخش دیگری از سخنانش پاسخ های ارتش و نیروهای مردمی یمن به متجاوزان عربستان سعودی را افتخارآمیز دانست و افزود: باید با تلاش رسانه ای، عمق جنایات آل سعود در یمن را به جهانیان معرفی کرد.
وی خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت بحران یمن راه حل سیاسی می باشد و حملات نظامی علیه مردم مظلوم یمن به گسترش بحران در منطقه منجر می شود.
در ادامه این دیدار صالح سائل عضو شورایعالی انقلاب یمن با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی و فرهنگی میان دو ملت گفت: مردم یمن هیچگاه حمایت های دولت و ملت ایران از مردم یمن در مجامع بین المللی را فراموش نخواهند کرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروزه قبله و پناهگاه آزادگان و ملت های مظلوم جهان می باشد.
صالح سائل تجاوز عربستان سعودی به کشور یمن را در چارچوب سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و تصریح کرد: هدف نهایی از حملات و کشتار زنان و کودکان در یمن از بین بردن نیروهای مقاومت در سطح منطقه می باشد که منافع آن نصیب دشمنان جهان اسلام می شود.
وی با تاکید بر عزم و مقاومت پولادین مردم یمن در برابر رژیم تا دندان مسلح آل سعود گفت: حملات وحشیانه و ظالمانه عربستان سعودی باعث پایداری هرچه بیشتر مردم یمن شده است و هر حمله ای را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.