جمع بندی توافق هسته ای؛ پرسش کنگره شانزدهم مهر دانش آموزان

دیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کنگره شانزدهم مهر دانش آموزان کشور با موضوع جمع بندی توافق هسته ای اوایل سال آینده برگزار می شود.

مهدی علی اکبرزاده روز یکشنبه در حاشیه گردهمایی کارشناس مسئولان فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گرگان اظهار کرد: تفاوت این دوره پرسش مهر دانش آموزان در این است که معلمان و مربیان هم می توانند به سئوال مطرح شده پاسخ دهند.
وی بیان داشت: پرسش مهر شانزدهم با این مضمون که در شرایط کنونی جمع بندی توافق هسته ای و روزهایی که به لغو تحریم نزدیک می شویم، موضوع پساتحریم چه نتایجی برای کشور دارد؟ خواهد بود.
وی بدون اشاره به سایر جزئیات اضافه کرد: کنگره ملی پرسش مهر اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت سال آینده با حضور برگزیدگان دانش آموزی انجام می شود.
مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان این که از جمله برنامه های ما برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح 300 اردوگاه کشور است، گفت: در این مکان ها مربیان به تربیت و ارتقای فرهنگ اجتماعی دانش آموزان می پردازند بطوری که فعالیت اردوگاهها به سمت قابل قبول و ارزشمند و مطابق انتظار خانواده ها سوق پیدا کند.
علی اکبرزاده افزود: دوره های کارآموزی، بروز رسانی اطلاعات فرهنگی و هنری مربیان و برگزاری برنامه های مختلف و مناسبتی ملی مذهبی نیز جزو دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان است.
وی ابراز داشت: در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری سعی داریم آن را متناسب با فرهنگ و نیاز استان ها و مناطق مختلف، بومی سازی کنیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.