وحید شمسایی: ریسک کردیم و قهرمان شدیم

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران گفت: یک گل عقب بودیم و در صورت باخت، نتیجه برای ما فرقی نمی کرد لذا دست به ریسک زدیم و تیم خود را پنج نفره کردیم که به موفقیت تیم انجامید.

وحید شمسایی افزود: تلاش هفت ماهه تیم به ثمر نشست و سومین قهرمانی پیاپی در کسوت مربیگری را به دست آوردم.
وی درباره کیفیت بازی تیم تاسیسات دریایی تهران با داشتن تعداد زیاد بازیکنان ملی پوش اظهار کرد: قهرمانی هیچگاه دیر نیست و ما با مشکلات مختلف روبرو بودیم زیرا بازیکنان تیم ملی در نیم فصل رفتند و به ریکاوری نرسیدند.

* مصدومیت اجازه نداد در سال آخر حضورم در این تیم در میان بازیکنان باشم

شمسایی گفت: بازیکنان ملی پوش این تیم در تیم ملی بازی های سنگینی انجام دادند و بدون تمرین در ترکیب تیم ما قرار گرفتند.
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران افزود: در طول مسابقات مصدومیت های بسیاری به تیم تحمیل شد اما در نهایت قهرمان شدیم.
وی اظهار کرد: مصدومیت من شدید بود و به رغم تمایل برای حضور در این تیم در آخرین سال همکاری با آن، به این کار موفق نشدم.
وی گفت: اینکه در جایگاه ویژه نشستم ربطی به واهمه ام از اتفاقات لیگ پیش در مشهد نداشت بلکه می خواستم بر بازی متمرکز شوم و به نفرات خطی تیم نزدیک تر باشم و ارتباط راحت تری با آنها برقرار کنم.

از تیم ملی گلایه مندم

شمسایی افزود: از تیم ملی گلایه دارم که آن را بعد بیان خواهم کرد اما این تیم در حال حاضر از نظر نفرات فوق العاده است و کادر فنی آن هم خوب است و باید از این به بعد برای قهرمانی در آسیا و روزهای سخت به تیم ملی کمک کنیم.
وی اظهار کرد: ماندن بنده در تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران معلوم نیست و گاه شده که با یک تیم عکس هم انداخته ام اما در آغاز فصل با تیم دیگری وارد لیگ شده ام و لذا از الان نمیتوانم درباره ماندنم در این تیم پاسخ دقیق بدهم هر چند این تیم از بهترین تیم هایی بوده است که با مدیران آن کار کرده ام.
وی گفت: از حذف تیم لایق فردوسی مشهد متأسف هستم زیرا این تیم دارای توان و کیفیت خوب و گروه فنی توانا بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.