پرداخت ۶ هزار میلیارد وام ازدواج توسط بانک صادرات

​بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و کمک به افراد نیازمند جامعه تا پایان آذرماه سال‌جاری حدود ۶ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران در جهت انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه تا پایان دی‌ماه سال‌جاری مبلغ ۵ هزار و ٩٧۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج‌های جوان در سال ٩٣ مبلغ ١٠ هزار و ٧۴١ میلیارد ریال بوده است که در مجموع ٢۶٣ هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره‌مند شده‌اند. در ٩ ماه گذشته افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تامین شغل و اشتغال‌زایی از ۶٨١میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات استفاده کرده‌اند.

بانک صادرات ایران با هدف ایفای رسالت‌های اجتماعی و فرهنگی و به‌ویژه محرومیت‌زدایی و در راستای سیاست‌های دولت مبادرت به پرداخت تسهیلات به گروه‌های مختلف کرده است.

اشتغالزایی، مشاغل خانگی، زندانیان نیازمند، ساخت مسکن روستایی در زمره بخش‌هایی محسوب می‌شوند که از سوی بانک صادرات به صورت قرض‌الحسنه مشمول دریافت تسهیلات اعطایی شده‌اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.