نتیجه دیدار انتخاباتی علی لاریجانی با رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان مشخص شد

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اشاره به نشست روز گذشته خود با علی لاریجانی گفت: در این نشست مطرح شد که جبهه به همراه حزب صدای ملت و پیروان ولایت در قالب سه تشکل، هم اندیشی داشته باشند.

قدرت علی حشمتیان افزود: این سه گروه در قالب تشکل هم اندیشی افراد مستقل و معتدل را در سطح کشور در جهت پبشبرد اهداف انقلاب ساماندهی خواهند کرد.
وی با اشاره به مواضع مستقل علی لاریجانی در انتخابات آینده ادامه داد: از این جهت وی در قالب جبهه مستقلین و اعتدالگرایان قرار می گیرد و علاقمند هستیم با اصلاح طلبان معتدل و اعتدالگرایان همراهی داشته باشد.
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان اظهار داشت: همچنین مقرر شد اعضای شورای مرکزی این جبهه به همراه نمایندگان دفاتر استانی و جمعی از کاندیداهایی که خود را در قالب مستقلین و اعتدالگرایان می دانند هفته آینده جلسه ای با ریاست مجلس شورای اسلامی داشته باشند.
وی افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته و موافقت حجت اللاسلام سید حسن خمینی،اعضا دیداری نیز با یادگار امام خواهند داشت.
حشمتیان گفت: در این نشست همچنین گزارشی از فعالیت های خانه احزاب به رییس مجلس شورای اسلامی ارایه و سپس در رابطه با نحوه تشکیل جبهه مستقل و اعتدالگرایان مطالبی بیان شد.
رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان افزود: همچنین از مواضع رییس مجلس شورای اسلامی در حمایت از دولت تقدیر و تشکر و عنوان شد که وی در سنگر ریاست مجلس برای پیشبرد اهداف مذاکره ۵+۱ تلاش های مناسبی انجام داد که بر همگان و مردم پوشیده نیست.
حشمتیان اضافه کرد: جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای انتخابات آینده با بزرگان سیاسی کشور از جمله رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسوولان جلساتی را برگزار کرده و در آینده نیز جلساتی خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: این جبهه به منظور پیشبرد اهداف انقلاب و فرمایشات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در جهت باشکوه تر شدن انتخابات تمام تلاش خود را خواهد کرد.
حشمتیان افزود: چنین مذاکراتی برای پر شور کردن انتخابات مفید خواهد بود و برای انتخاب افراد مستقل و معتدل در سطح کشور برای تشکیل چنین مجلسی همراه با دولت به منظور رفع مشکلات کشور تلاش خواهد کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.