تیموریان: استقلال خانه خودمان است/ هرگز نگفتم آندو به استقلال برنمی‌گردد

سرژیک تیموریان می‌گوید اولویت کاپیتان تیم ملی حضور در لیگ‌های خارجی است و او درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد نه جریان‌های رسانه‌های.

برادر آندرانیک تیموریان درباره اینکه از قول او نوشته شده برادرش به استقلال بازنمی‌گردد توضیحاتی به ایسنا داد و گفت: متاسفانه این نقل قول به طور اشتباه از قول بنده منتشر شده و من هرگز نگفتم که آندو قطعا به استقلال بر نمی‌گردد. همه می‌دانند که استقلال خانه خودمان است و او هر وقت که نیاز باشد به این تیم بر می‌گردد. از دوستان رسانه‌ای که همواره به خانواده تیموریان لطف داشته‌اند می‌خواهم قبل از انتشار مطالبی که برای هواداران واقعی حساسیت ایجاد می‌کند، عینا جملاتی که از قول بنده یا برادرم گفته شده را به دقت مرور کنند و بعد آن را در رسانه خود منتشر کنند. تیموریان که از این موضوع ناراحت بود در ادامه حرف‌هایش گفت: « همیشه سعی کرده‌ام پاسخگوی رسانه‌ها باشم و از برادرم هم خواسته‌ام ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته باشد و به آنها احترام بگذارد. می‌دانم که آنها حق زیادی به گردن ما دارند اما گاهی مطالبی منتشر می‌شود که برای خانواده تیموریان که همگی استقلالی هستند مشکل‌ساز می‌شود. امیدوارم دوستان عزیزمان در رسانه‌ها از این به بعد با دقت بیشتری از قول من مصاحبه منتشر کنند تا این رابطه دوستانه همچنان حفظ شود.»
تیموریان درباره اینکه چرا برخی رسانه‌های قطری اعلام کرده‌اند که آندو از فوتبال قطر به فوتبال ایران باز می‌گردد و آیا این اخبار ارتباطی به مسائل سیاسی اخیر دارد، گفت: بعید می‌دانم که موضوع سیاسی باشد. تاکید می‌کنم که خودم و برادرم هرگز دوست نداریم وارد این فضاها شویم و منتظر می‌مانیم تا تکلیف در روزهای آینده مشخص شود. اینکه آن رسانه قطری بر چه مبنایی آن خبر را منتشر کرده من بی اطلاع هستم اما قطع به یقین این آندو است که تیم آینده‌اش را انتخاب می کند نه جریان‌های رسانه‌ای.
تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد آندو در استقلال یا دیگر تیم‌های ایرانی بازی کند، گفت: همان طور که دیروز هم گفتم اولویت برادرم بازی در لیگ‌های خارجی است و طی روزهای آتی همه چیزمشخص می شود.
تیموریان در پایان حرف‌هایش درباره اینکه برخی رسانه‌ها از اخراج برادرش نوشته‌اند گفت: به کاربردن لفظ اخراج اصلا صحیح نیست و از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم کمی دقت کنند. چه طور می‌شود بازیکنی که در اغلب بازی‌های تیمش فیکس بوده و براساس آمار منتشره بهترین و موثرترین بازیکن تیمش لقب گرفته ازتیم اخراج شود؟ آندو تنها در روزهایی برای ام اصلال به میدان نرفت که تازه از اردوی تیم ملی بازگشته بود یا محروم بود بنابراین اگرخوب فکر کنیم به این نتیجه می‌رسیم که به کاربردن لفظ اخراج درقبال کاپیتان تیم ملی ایران هرگز زیبنده و درست نیست.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.