نخست وزیر ترکیه: “روسیه” به دلیل حمایت از “بشار اسد”مسئول جنایات اوست

احمد داوود اوغلو در سخنرانی مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری آنکارا برای سال ۲۰۱۶، از حمایت‌های میدانی و بین‌المللی مسکو از دمشق انتقاد کرد.

"احمد داوود اوغلو" نخست‌وزیر ترکیه با اشاره به مسئله پناهجویان گفت که مسئولیت این پناهجویان بر گردن جامعه بین‌الملل است و ما از حمایت از آنها دست برنخواهیم داشت. 
 وی طی سخنرانی در مراسم افتتاح طرح‌های شهرداری آنکارا در سال ۲۰۱۶، که از شبکه «الجزیره» پخش شد گفت: رژیم سوریه در حال کشتار غیرنظامیان است و روسیه به دلیل حمایت میدانی از رژیم «بشار اسد» و حمایت از او در محافل بین‌المللی و شورای امنیت مسئول جنایات اسد است. 
 داوود اوغلو سپس به مسئله پروژه‌های عمرانی حزب عدالت و توسعه در سال ۲۰۱۵ و طرح‌های آتی برای سال جدید میلادی اشاره کرد و گفت: ما برای انسان، حیوان و حتی درختان و کلیه کائنات احترام قائلیم و این وظیفه اصلی ماست و دولت خود را بر پایه همین مسئله بنا نهاده‌ایم. آنکارا یک شهر اروپایی است و فرودگاه این شهر از هزاران هواپیما استقبال می‌کند و کسانی که به طور زمینی به این شهر سفر می کنند، تفاوت‌های زیادی را در این شهر مشاهده خواهد کرد. ما از تجربه‌های کاری شهرداری که اردوغان ۲۴ سال پیش آن را آغاز کرد، استفاده می‌کنیم. 
 وی افزود: ما ۲۴ درصد از تعهدات و وعده‌های خود در انتخابات اخیر را محقق کرده‌ایم. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.