برج میلاد میزبان هنرمندان جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

برج میلاد تهران همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در سومین سال همکاری با ستاد این جشنواره، میزبان هنرمندان تئاتر در بخش اجراهای محیطی و خیابانی شد.

همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۱۰ گروه نمایشی، در بخش اجرای نمایش های خیابانی و محیطی به برج میلاد تهران آمده و در محوطه گذرگاه برج میلاد تهران نمایش های خود را اجرا می کنند.
براساس جدول منتشرشده ستاد سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برج میلاد تهران از دوم بهمن ماه میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود و نخستین اجرا جمعه دوم بهمن ماه ساعت ۱۷ با عنوان نمایش 'چیروکی مامه پیره' به نویسندگی و کارگردانی کمال فتحی اختصاص خواهد داشت.
نمایش های 'مرغ همسایه غاز نیست' به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی شنبه سوم بهمن ماه، 'عروس آشتی' به نویسندگی و کارگردانی مختار محمدی یکشنبه ۴ بهمن ماه،'موضوع انشا:تابستان،جنگ، کجا بوده اید؟' به نویسندگی و کارگردان بهنام کاوه، ۵ بهمن ماه در محوطه برج میلاد تهران اجرا می شود.
ازدیگر نمایش هایی که در این محوطه اجرا می شود می توان به 'خانه' به نویسندگی و کارگردانی خداداد خدام، ۶ بهمن ماه، 'خوشه برنج' به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر، ۷ بهمن ماه، 'دیگه هیچی نمونده' به نویسندگی هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی ۸ بهمن ماه، 'فیگور' به نویسندگی اصغر خلیلیل و کارگردانی مجتبی خلیلی ۹ بهمن ماه، 'ژست' به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی فرامرز قلیج خانی ۱۰ بهمن ماه و نمایش 'پروانگی' به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان ۱۱ بهمن ماه اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، همه نمایش های یاد شده راس ساعت ۱۷ در گذرگاه ورودی برج میلاد تهران برای بازدیدکنندگان و عموم علاقه مندان اجرا می شود.
نمایش 'سربازها' به کارگردانی صوفیا برسزی از کشور مجارستان هم یکشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۲۰ در محوطه برج میلاد تهران اجرا خواهد شد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.