تاسف کامبیز دیرباز از ضعف فیلمنامه در سینما و تلویزیون

کامبیز دیرباز بازیگر سریال پشت بام تهران گفت: متاسفانه الان فقر فیلمنامه دارم و به جرات می توانم بگویم از هر۱۰ فیلمنامه ای که دستم می رسد شاید فقط یکی از آنها خوب باشد و این اتفاق خوبی در سینما و تلویزیون نیست.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، کامبیز دیرباز در باره نقش خود در سریال پشت بام که هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود افزود: سعید نعمت الله از ابتدا نقش غیاث را در این سریال برای من نوشته بود.
وی، متن قوی و داستان های درهم تنیده را از نکات برجسته سریال پشت بام تهران دانست و گفت: سه ماه قبل از اینکه این سریال کلید بخورد، منتظر بودم و تا شروع آن پیشنهاد بازی در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی را فقط به خاطر قلم سعید نعمت الله و نوشته های خوبش رد کردم. 
دیرباز ادامه داد: بعد از بازخوردهایی که از سریال میکائیل گرفتم به شدت به آقای نعمت الله و داستان هایش اعتماد پیدا کردم و وقتی پشت بام تهران به من پیشنهاد شد با اطمینان آن را پذیرفتم. 
بازیگر نقش غیاث صفا افزود: در این سریال نقش یک جوان مجرد ۳۵ ساله را بازی می کنم و قصه در زمان حال روایت می شود. 
وی تاکید کرد: غیاث در این داستان مشکلات خانوادگی دارد، این مشکلات روی شخصیت او تاثیر گذاشته و به دلیل اینکه عقده هایی از قبل داشته، دنبال انتقام از دنیای پیرامون خودش است و به جای این که مشکلات را حل کند؛ مساله های جدید می آفریند؛ اما در مسیر داستان و با محکم شدن ایمانش و مدیریت زندگی، مشکلاتش را از پیش پا برمی دارد. 
بازیگر سریال میکائیل گفت: غیاث پشت بام تهران یک ضدقهرمان است و کاراکتری کاملا خاکستری دارد که طی داستان با تغییراتی در اخلاق و رفتار مواجه می شود. 
کامبیز دیرباز با اشاره به سابقه دوستی هفده ساله با بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال می گوید توفیقی آرامش زیادی پشت دوربین دارد و این آرامش به همه منتقل می شود. 
بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها در خصوص بازخورد مخاطبان نسبت به سریال پشت بام تهران هم گفت: فکر می کنم هنوز زود است درباره واکنش مخاطبان نسبت به این سریال نظر داد اما احساس می کنم با قصه جذاب و پتانسیل این سریال و وسواس و دقت مثلث سعید نعمت الله، بهرنگ توفیقی و بازیگران در کار، بیش از ۹۰ درصد بینندگان آن را بپسندند؛ زیرا تجربه نشان داده سریالی که قصه خوبی داشته باشد، مخاطبان آن را دنبال می کنند. 
دیرباز درباره ادامه مسیر بازیگری اش یادآور شد: قصد دارم در این نقش خوب کار کنم و بعد از پشت بام تهران هم اولین نقش خوبی که در سینما یا تلویزیون به من پیشنهاد شود، بازی می کنم، در انتخاب سینما و تلویزیون خط کشی ندارم. 
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، بازیگر سریال در چشم باد در خصوص شباهت های کاراکتر غیاث با کاراکترهای قبلی اش هم گفت: با اطمینان می گویم غیاث هیچ شباهتی با کاراکترهای قبلی من ندارد و بازی متفاوتی برای بیننده خواهد بود. 
مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک در ۳۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شنبه ۱۹ دی ماه از شبکه یک پخش می شود. این مجموعه که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود، مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها در شرایط خاص مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، مسیر زندگی آنان دستخوش تغییرات خواهد شد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.