سپاه، ناجا و وزارت کشور هفته آینده به کمیسیون امنیت ملی می‌‌روند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، از حضور نمایندگان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت کشور در جلسات هفته آینده این کمیسیون، برای بررسی ابهامات حمله به سفارت عربستان در تهران خبر داد.

محمدصالح جوکار با اشاره به جلسه عصر دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که با هدف بررسی حواشی اخیر مقابل سفارت عربستان در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه فقط نمایندگان وزارتخانه های امور خارجه و اطلاعات حضور یافتند و گزارشی در این رابطه ارائه کردند، اما نمایندگان وزارت کشور، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حضور نداشتند.
وی افزود: در این جلسه آقای امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه تحلیلی از پشت پرده اتفاقات اخیر مقابل سفارت عرسبتان ارائه کرد و گفت که افراد نزدیک به یکی از چهره های مذهبی و سیاسی عامل این حمله بوده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسه مهمانان کمیسیون در پاسخ به برخی سوالات نمایندگان اعلام کردند که اسنادی از داخل سفارت عربستان توسط حمله‌کنندگان برداشته شده و مفقود شده است، اما سوال و ابهام ما این بود که اگر افرادی در این رابطه دستگیر شده اند باید معلوم شود که تکلیف این اسناد چه شده و کجاست.
جوکار خاطرنشان کرد: در نهایت با توجه به اینکه توضیحات نمایندگان وزارت های امور خارجه و وزارت اطلاعات کامل نبود، قرار شد هفته آینده نمایندگانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت کشور نیز در کمیسیون حضور یابند تا بتوان به صورت جامع و همه جانبه ابعاد و پشت پرده اتفاقات اخیر را بررسی کنیم؛ چراکه در این رابطه ابهامات بسیاری وجود دارد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.