مصلحی: مردم کشورمان باید در انتخابات آینده جلوی نفوذ دشمنان را بگیرند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت غیور ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه باید با بصیرت و هوشیاری جلوی نفوذ دشمنان را گرفته و انتخابی شایسته برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی سه شنبه شب در گردهمایی مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی استان قم افزود: دشمنان می خواهند افرادی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که طبق اصول و قواعد آنها گام بردارند تا اهداف شوم استکبار در کشورمان محقق شود. 
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، بحث تحریف گفتمان امام(ره) را مطرح کردند و اینکه اگر راه امام خمینی(ره) گم شود یا از آن غفلت شود و یا به عمد کنار گذاشته شود، ملت ایران سیلی خواهد خورد. 
وزیر سابق اطلاعات در ادامه افزود: امروز دشمنان انقلاب برای گم کردن راه امام(ره) در میان نسل سوم و چهارم انقلاب طراحی کرده و متاسفانه برخی از نسل های قبل که حضرت امام(ره) را دیده و درک کرده اند، از خط و راه امام(ره) غفلت می کنند، اما آنچه امروز کنار گذاشتن عمدی راه امام خمینی(ره) را دنبال می کند، پروژه نفوذ دشمنان است. 
وی با بیان اینکه نفوذ دشمنان به دو نوع موردی و جریانی تقسیم بندی می شود، گفت: ترور فیزیکی، ترور شخصیتی، ایجاد التقاط فکری در افراد و جامعه و به قدرت رساندن افراد وابسته از جمله راهکارهای نفوذ موردی دشمنان است. 
مصلحی با بیان اینکه نفوذ دشمنان، جریانی دارای ابعاد مختلف و وسعت منطقه ای، کشوری، قومی، مذهبی، جغرافیایی و جهانی است، اظهار داشت: دشمنان ابتدا تلاش می کنند خواص جامعه را به انحراف کشیده و آنان را دچار اشتباه محاسباتی کنند و سپس نیروهای خیابانی را وارد عرصه می کنند. 
وی با اشاره به چگونگی شکل گیری فتنه ۸۸ در کشورمان، تصریح کرد: سفارت انگلیس در سال ۸۸ حدود ۲۵۰ نفر کارمند داشت که ۲۰۰ نفر آنها ایرانی بودند و با دستور مستقیم سفیر انگلستان ماموریت داشتند تا با خواص مورد نظر صحبت کرده و در جامعه جریان سازی کنند. 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نخستین حوزه نفود دشمنان را در دستگاههای محاسباتی و خواص جامعه دانست و گفت: دشمنان در این جهت از مسیرهایی همچون تهدید و ایجاد ترس، وعده های دروغ، مشغول کردن به خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز، زیبا جلوه دادن اقدامات نادرست، شایعه سازی، القاء یأس و ناامیدی، ایجاد غفلت از امدادهای غیبی خداوند و شکستن قبح خطوط قرمز استفاده می کنند. 
وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره محور تمام توطئه ها و فتنه ها در کشورمان بوده و تهدید نظامی آنها برای دیروز و امروز نیست، خاطرنشان کرد: برخی نباید آمریکا را کدخدا و رفع همه مشکلات را وابسته به ارتباط با آنها بدانند، بلکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند، رمز عزت و سربلندی ایران اسلامی تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانمندی های داخلی است. 
مصلحی با بیان اینکه فقط ۲۰ درصد از معضلات اقتصادی کشورمان به دلیل تحریم ها و دیگر مشکلات به دلیل سوء مدیریت است، گفت: یکی از مباحث و مشکلاتی که در اقتصاد مطرح می شود، معوقات بانکی است که عمده این معوقات فقط برای ۴۰۰ نفر است و عدم برخورد با آنها یک معضل جدی است. 
وی با بیان اینکه امروز کشورمان به لحاظ علمی در جایگاه بسیار بلندی است و حتی در برخی حوزه ها به دلیل خطر وجود دشمنان، نمی توان این پیشرفت ها را مطرح کرد، اظهار داشت: جبهه استکبار توسط قدرت رسانه ای خود به دنبال القاء ضرورت کنار آمدن با کدخدا در جامعه ایرانی و ایجاد اشتباه محاسبانی برای مسئولان نظام است. 
وزیر سابق اطلاعات در پایان با اشاره به تلاش دشمنان برای فرسایش ظرفیت های نظام در داخل و خارج از کشور، ایران را جزیره ای امن در میان بی ثباتی منطقه و کشورهای همسایه دانست و گفت: آمریکا می خواهد این باور را در میان مردم کشورمان ایجاد کند که برای حل مشکلات اقتصادی باید از اصول و آرمان های خود دست برداشته و به آمریکای جهانخوار اعتماد کنند. 
گردهمایی مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی استان قم با حضور جمعی از مسوولان و فعالان سیاسی استان با عنوان همایش «بصیرت علوی» همراه با پیام آیت الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.