جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: تهدیدی را متوجه امنیت کشور نمی بینیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح در آمادگی صددرصد بسر می برند، گفت: تهدیدی را متوجه امنیت عمیق کشور نمی بینیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در گردهمایی وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: نادیده گرفتن ناامنی موجب نمی شود که ارتقای آمادگی نداشته باشیم.
وی تاکید کرد: رزمایش های ارتش، تمرین تاکتیک هایی است که باید در جنگ به کار بگیریم.
امیر حیدری ادامه داد: رزمایشی را در پیش داریم که تاریخ و کیفیت آن را بعدا اعلام می کنیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سئوالی درباره خریداری تانک های تی ۹۰ و سفر متخصصان داخلی به روسیه گفت: امروز در بعد تجهیزات دفاعی خودکفا و نیاز به خرید نداریم و اگر فناوری را به خدمت بگیریم، این فناوری بطور حتم محصول مشترک ما و کشور مقصد خواهد بود. 
امیر حیدری ادامه داد: البته ساز و کار این موضوع تعریف شده که بخشی از آن در ایران نیز در حال انجام است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، درباره برگزاری رزمایش ها در کشور نیز گفت: نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین همواره آماده هستند اما در برخی موارد این آمادگی ها باید با شدت و حدت بیشتری همراه باشد و بگونه ای به منصه ظهور برسد که یکی از راه ها برگزاری رزمایش است.
وی همچنین علت اصلی برگزاری گردهمایی وابستگان نظامی حوزه دفاع مقدس را یادآوری عملیات کربلای ۵ و ۶ بیان کرد و افزود: با دعوت از وابستگان نظامی کشورهای همسایه، برگه های نورانی تاریخ کشور را نشان دادیم تا ببینند در این عملیات ها چه اقدامات تاریخی و جانفشانی های از سوی رزمندگان کفرستیز جمهوری اسلامی در رکاب ولایت صورت گرفته است. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.