ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در دومین آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۰ هزار و ۴۶۶ داوطلب در دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

حسین توکلی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ ادامه دارد، گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون نیز روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان با مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت داشتن شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه اول خردادماه امسال در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه برگزار شد.
در این آزمون ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده اند.
بر اساس این گزارش در نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور از ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر داوطلب ثبت نام کننده، ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۷۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب غایب بوده اند، به عبارت دیگر ۶۲.۶۶ درصد داوطلبان در جلسه حاضر و ۳۷.۳۴ درصد غایب بوده اند که از تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۴۳ هزار و ۶۷۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۵۴۴ نفر مرد بوده اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.