سرلشکر فیروزآبادی: امیدواریم توقیف شناورهای رزمی آمریکایی، درس عبرتی برای کنگره آمریکا باشد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه روز گذشته(سه شنبه) شمال خلیج فارس گفت: خداوند در این حادثه به آمریکایی ها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب پذیرند و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آنها با یک مصیبت جدید مواجه می شدند.

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی با اشاره به توقیف دو فروند شناور آمریکایی در محدوده آب های سرزمینی کشورمان که در شمال خلیج فارس رخ داد، افزود: خداوند با حادثه روز گذشته در شمال خلیج فارس یک بار دیگر بیداری و دقت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در برابر تحرکات آمریکایی ها در منطقه نشان داد و به آنها آموخت که تا چه حد در برابر نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی آسیب پذیرند، و اگر درایت و حسن نیت فرماندهان ما نبود امروز آمریکایی ها با یک مصیبت جدید مواجه می شدند.
سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: آن دسته از نمایندگان کنگره آمریکا که هر روز برای ایران مشکل جدیدی طراحی می کنند ظاهرا اطلاعات درستی ندارند و با چشم بسته و دور از واقعیت ها به ضرر ملت آمریکا اقدام می کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امیدوارم حادثه شمال خلیج فارس که احتمالا آخرین اشتباه نیروهای آمریکایی در منطقه نیست، درسی برای سنگ اندازان در کنگره آمریکا باشد.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه بامداد چهارشنبه از توقیف دو فروند شناوری رزمی آمریکایی و دستگیری سرنشینان آن توسط واحدهای شناوری رزمی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.