خاکپور:بازی با قطر تماشایی‌ترین بازی مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال امید ایران جدال فردا (جمعه) با قطر را تماشایی‌ترین بازی مسابقات انتخابی المپیک پیش‌بینی کرد.

تیم فوتبال امید کشورمان که در بازی اول خود از گروه A  مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک با نتیجه ۲ بر صفر از سد سوریه گذشت، فردا شب (جمعه) در بازی دوم خود به مصاف قطر میزبان می‌رود.
محمد خاکپور که بازی قطر و چین را از نزدیک تماشا کرد، پیش از تمرینات عصر روز گذشته (چهارشنبه) در هتل محل اقامت تیم زیر ۲۳ سال ایران در گفت‌و‌گو با روزنامه قطری «الرایه» گفت: پیروزی مقابل سوریه خیلی پراهمیت و ضروری بود، به خصوص اینکه معمولاً بازی اول در هر تورنمنتی سخت و خیلی دشوار است.
وی تصریح کرد: در بازی اول بازیکنان ما کمی عصبی به نظر می‌رسیدند که من هم انتظارش را داشتم، چون بازیکنان ما جوان هستند و تجربه خیلی زیادی در بازی در این سطح را ندارند. به هر حال فشار بازی اول تورنمنت کمی بازیکنان ما را به دردسر انداخت.
سرمربی تیم فوتبال امید افزود: به خوبی بازی تیم سوریه را مورد مطالعه قرار داده بودیم و در نیمه اول بازی سطح بالایی را از خود ارائه دادیم، ولی عصبی بودن بازیکنان‌مان روی عملکرد آنها تأثیر گذاشت و همین باعث شد تا از موقعیت‌های خود در ۴۵ دقیقه اول نتوانیم استفاده کنیم. بین دو نیمه از بازیکنانم خواستم که عصبی نباشند و بازی باکیفیت و معمول خود را ارائه دهند که در نهایت هم همینطور شد و به پیروزی رسیدیم.
خاکپور در ادامه صحبت‌های خود در خصوص بازی فردا شب (جمعه) شاگردانش برابر میزبان مسابقات گفت: قطر در بازی مقابل چین ثابت کرد که تیم قدرتمندی است و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. قطر بازیکنان خوبی و سرعتی دارد و می‌دانند که چطور با حریف خود مصاف کنند، اما قطر را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که چطور با آنها بازی کنیم.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: به نظر من تقابل ایران و قطر تماشایی‌ترین بازی این تورنمنت خواهد شد که هواداران از آن لذت خواهند برد، چون دو تیم به دنبال ارائه فوتبال واقعی و تماشاگرپسند هستند.
وی در بخش دیگری  از صحبت‌هایش عنوان کرد: گروه اول این مسابقات گروه خیلی سختی است. سوریه با وجود شکست در بازی اول می‌تواند با غلبه بر چین امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد. البته هر دو تیم چین و سوریه قدرتمند هستند، از این رو این مسابقات خیلی دشوار است.
خاکپور تأکید کرد: به نظرم شانس هر چهار تیم گروه اول برای صعود به یک اندازه است و نمی‌شود با انجام یک بازی در مورد تیم‌ها قضاوت کرد. به نظرم تا بازی سوم مرحله گروهی نمی‌شود ارزیابی دقیقی از تیم‌ها داشت.
سرمربی تیم امید ایران در پایان از قطر و کمیته برگزاری این مسابقات به خاطر میزبانی مناسب از تیم ایران و فراهم کردن تمامی امکانات مورد نیاز قدردانی کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.