اعتراض استقلالی‌ها به مسائل مالی؛ صدرنشین لیگ در بحران

بازیکنان تیم فوتبال استقلال نسبت به مشکلات مالی تیم‌شان اعتراض کردند.

در حالی که با سیاست‌های باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم کمتر درخصوص مشکلات مالی صحبت می‌کردند، اما در تمرینات روزهای اخیر اعتراض خودشان را به گوش پرویز مظلومی رساندند. سرمربی استقلال نیز این موضوع را با مدیران استقلال در جریان گذاشت و حتی قصد داشت با نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزشی و قهرمانی وزارت ورزش جلسه‌ای را برگزار کند اما به دلیل حضور سجادی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، موفق به برگزاری جلسه با او نشد.
در یکی از تمرینات استقلال یکی از بازیکنان با تجربه این تیم به مظلومی گفت: تا الان مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و همه از این موضوع ناراحت هستند. چرا پول باید در حساب باشگاه باشد اما به بازیکنان داده نشود؟ مگر همراه اول به استقلال پول نداده است، چرا این پول را به بازیکنان نمی‌دهند؟
این بازیکن با تجربه که به نمایندگی از همه اعضای تیم صحبت می‌کرد، اشاره‌ای به بازیکنان جوان کرد و گفت: برخی از بازیکنان جوان حتی پول کرایه رفت و آمد به محل تمرینات و تغذیه را ندارند و چون خجالت می‌کشند صحبت کنند، با ما در میان می‌گذارند. به عنوان بزرگتر تیم نمی‌توانیم اجازه دهیم شرایط همین‌گونه باقی بماند و مسئولان استقلال باید امروز (پنچشنبه) پاسخی به ما بدهند. در این میان برخی از بازیکنان نیز در صحبت‌های خود با مظلومی از افشارزاده هم انتقاد کردند که چرا در شرایطی که استقلال در فصل و انتقالات قرار دارد و مشکلات مالی هم تیم را اذیت می‌کند، راهی آمریکا شده است.
مظلومی پس از شنیدن این صحبت‌ها با مسئولان استقلال تماس گرفت تا اعتراض بازیکنان را با آنها در میان بگذارد. یکی از مدیران استقلال به سرمربی آبی‌پوشان گفت که بهرام افشارزاده در کشور آمریکا به‌سر می‌برد و باید منتظر بازگشت او باشیم. مظلومی نیز اعلام کرد که بازیکنانش اعتراض دارند و باید فکری به حال این موضوع کنند.
اعتراض بازیکنان باعث شد که مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیئت مدیره استقلال، شاهرخ سبک‌دست اسپانسر اصلی باشگاه، پندار توفیقی مسئول نقل‌وانتقالات تیم و علی نظری‌جویباری امروز (پنجشنبه) با حضور در باشگاه جلسه‌ای را تشکیل داده تا به وضعیت مشکلات مالی بپردازند.
باید دید که مسئولان استقلال برای جلوگیری از هر گونه حواشی چه اقدامی برای حل کردن مشکلات به کار خواهند گرفت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.