اصفهانیان: اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول فقط برای یک تیم پرطرفدار بود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت داوران لیگ‌ برتری در نیم‌فصل اگر بهتر از فصل‌های قبل نبود، بدتر هم نبوده است.

فریدون اصفهانیان در خصوص برگزاری کلاس توجیهی داوران اظهار داشت: ما همه ساله در ابتدای فصل و نیم‌فصل ضمن گرفتن تست آمادگی جسمانی و پزشکی از داوران، کلاس‌های دانش‌افزایی هم برای آنها داریم تا به نوعی داوران از این لحاظ تقویت شده و در ادامه مسابقات در شرایط بهتری بازی‌ها را قضاوت کنند.
وی ادامه داد: عصر دیروز (پنجشنبه) کلاس تغذیه و روانشناسی برای داوران داشتیم، امروز هم کلاس دانش‌افزایی برگزار می‌شود و برای فردا نیز تست آمادگی جسمانی برای داوران در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم که این کلاس به داوران کمک کند تا در نیم‌فصل دوم قضاوت‌های خوبی داشته باشند.
رئیس کمیته داوران در خصوص  قضاوت پراشتباه داوران در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: مخالف این هستم که عنوان می‌شود داوران قضاوت‌های پراشتباهی را در نیم‌فصل اول داشتند. این مورد فقط در خصوص یکی از تیم‌های پرطرفدار صدق می‌کند، چون در چند بازی برای این تیم پرطرفدار اشتباهاتی صورت گرفت و این اشتباهات بازتاب زیادی هم داشت، درباره قضاوت‌های دیگر عادلانه صحبت نمی‌شود. اگر نگوییم قضاوت داوران در نیم‌فصل بهتر از فصول گذشته نبود، بدتر هم نبوده است.
اصفهانیان در پاسخ به این پرسش که «هدست‌های داوران چه زمانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد؟»، خاطرنشان کرد: هدست‌‌ها در دبی خریداری شده و توسط یک فرد به ایران انتقال داده خواهد شد. مطمئناً چند وقتی نیز این هدست‌ها در اداره گمرک خواهد بود و بعد به دست‌ ما خواهد رسید تا آنها را در اختیار داوران قرار دهیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.