نوجوان آمریکایی اعضای خانواده‌اش را به رگبار بست

جوان ۱۸ ساله‌ای در امریکا که طی یک قتل‌عام پدر و مادر و ۳ خواهر و برادر خود را با رگبار گلوله کشته بود در دادگاه جنایی محاکمه می‌شود.

متهم به نام «نحمیا گریگوری» ۳ سال پیش با شلیک گلوله پدر، مادر و ۳ خواهر و برادر ۹، ۵ و ۲ ساله خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده است. این جوان در حال حاضر با اتهام‌هایی چون قتل درجه دوم و کودک‌آزاری روبه‌رو است. دکتر کریس موهاندی روانشناس پس از انجام تست‌های متعدد از گریگوری بیان کرد که وی دارای اختلال شخصیت نیست و در زمان حمله کاملاً به کارش اطمینان داشته است.
به گزارش پلیس پدر وی کشیش کلیسای محلی بوده و خانواده‌ای کاملاً مذهبی داشته است. او در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که بارها از دست پدرش کتک خورده و به عقیده کارشناسان یکی از انگیزه‌های حمله وحشیانه این جوان به اعضای خانواده‌اش بدرفتاری‌های پدر عصبانی مزاجش بوده است. وکیل «نحمیا» در دفاع از وی بیان کرد که او در خانواده‌ای پر هرج و مرج بزرگ شده و رفتار پدرش با او بسیار سختگیرانه بوده است.
نحمیا به صراحت پس از دستگیری به قتل یکایک اعضای خانواده خود اعتراف کرد که چگونه در ابتدای قتل عام در مقابل چشم مادر و پدرش خواهر و برادران کوچکترش را با شلیک گلوله کشته و سپس به قتل والدینش اقدام کرده است. به عقیده قاضی پرونده رفتار این قاتل جوان کاملاً سادیستی بوده است. به همین خاطر در صورت محاکمه به عنوان یک فرد بزرگسال ممکن است به اعدام محکوم شود اما اگر به عنوان فردی زیر سن قانونی محاکمه‌اش کنند فقط سه سال حبس در انتظارش خواهد بود.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.