کاشانی: اینکه عنوان می‌شود با کی‌روش همکاری نکرده‌ایم دروغ است

مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: کی‌روش نه با خاکپور، نه من و نه سایر اعضای کادر فنی برای حضور در تمرین تیم امید صحبت و هماهنگی نداشته و اینکه گفته می‌شود کسی نبوده که با او همکاری کند، دروغ است.

حبیب کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران پیش از بازی با قطر در رقابت‌های مقدماتی المپیک گفت: تقریباً همه تیم‌ها در این مرحله قابلیت حضور در المپیک را داشته و سطح بازی‌ها به یکدیگر نزدیک است. به همین دلیل است که سرمربی اسپانیایی قطر برای بازی مقابل ایران ابراز نگرانی کرده است.
وی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، افزود: همه بازیکنان در صحت و سلامت بوده و انگیزه بالایی دارند تا پس از بیش از ۴۰ سال به هدف خود برسند. هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا و حضور در المپیک است. برای رسیدن به این هدف شش پله را برای خود ترسیم کرده‌‌ایم که خوشبختانه پله اول را پشت سر گذاشته‌ایم.
مدیر تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم فوتبال امید ایران ممنوع‌المصاحبه هستند، گفت: این موضوع صحت ندارد و آنها ممنوع‌المصاحبه نیستند. قرار بود برای پوشش خبری این رقابت‌ها ۱۳ خبرنگار حضور پیدا کنند که به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد و فقط پنج نفر از آنها با حمایت سایت‌ها و روزنامه‌های‌شان توانستند به قطر بیایند. البته فدارسیون فوتبال قطر تا به امروز مشکلی برای ما ایجاد نکرده، اما آی‌دی‌کارت‌های خبرنگاران حاضر صادر نشده است. شب گذشته در این خصوص من با سفیر ایران در قطر صحبت کردم و ایشان برای حل مشکل قول مساعد داد، ضمن اینکه با کفاشیان هم در این راستا صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم.
کاشانی در پاسخ به این پرسش که آیا ملاقاتی با کی‌روش که در قطر حضور پیدا کرده داشته است، گفت: من شنیدم کی‌روش برای تماشای دیدار امیدهای ایران و سوریه در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور پیدا کرده و به همین دلیل با توجه به رسم میهمان‌نوازی که ما ایرانی‌ها داریم به سمت سرمربی تیم ملی رفته، با او دست داده و ادعای احترام کردم. ضمن اینکه در بین دو نیمه هم یکدیگر را دیدیم، اما زمانی که بازی تمام شد نتوانستم برای خداحافظی او را ببینم و در خصوص بازی با وی صحبت کنم. گویا سرمربی تیم ملی عجله داشته و ورزشگاه را ترک کرده بود.
وی در خصوص فیلمی که از واکنش کی‌روش  پس از گل تیم امید ایران در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده است، گفت: به هر حال مشخص است که آن فیلم توسط یک خبرنگار و به صورت حرفه‌ای گرفته شده و کار یک آدم عادی نیست.
مدیر تیم فوتبال امید  ایران در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش دو بار قصد داشته در محل تمرین این تیم حضور پیدا کند، اما کسی نبوده است که با وی در این خصوص همکاری کند، گفت: این موضوع دروغ است. کی‌روش نه با خاکپور، نه من و نه سایر اعضای کادر فنی صحبت در این مورد نداشته است. همان‌طور که گفتم من فقط در بازی با سوریه او را در ورزشگاه دیدم و از دیدنش خوشحال شدم. خدای ناکرده نمی‌خواهم بی‌احترامی شود.
کاشانی ادامه داد: ما در میدان بزرگی قرار داریم و می‌خواهیم بدون حاشیه کارمان را دنبال کنیم. این مسائل برای ما چیز مهمی نیست. همان‌طور که گفتم هدف ما این است که کاری سخت را به سرانجام رسانده و به المپیک صعود کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.