کربکندی: استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن مدعیان اصلی هستند

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن از این تیم اصفهانی و استقلال و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی یاد کرد.

رسول کربکندی ضمن بیان این مطلب در مورد رقابت فشرده مدعیان قهرمانی اظهار داشت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، چون اتفاقات مختلفی ممکن است، رخ دهد. به عنوان مثال هیچ‌کس فکر نمی‌کرد صبا یا استقلال خوزستان اینجای جدول باشند و البته برای خیلی‌ها باورکردنی نبود که تراکتورسازی یا نفت نتایج ضعیفی بگیرند. واقعاً بازی‌های لیگ برتر قابل پیش‌بینی نیست.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر چند تیم دنبال قهرمانی هستند، ولی اگر بخواهیم شرایط فعلی جدول را در نظر بگیریم، باید گفت که استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن مدعیان اصلی هستند. به نظر من ذوب‌آهن از لحاظ فوتبالی لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد و اگر تقویت شود شانس زیادی خواهد داشت. البته از سپاهان هم می‌توان اسم برد، چون آنها سال گذشته در شش بازی پایانی پیروز شدند و به قهرمانی رسیدند.
کربکندی تأکید کرد: هر چند سپاهان ۱۰امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و این موضوع کار آنها را سخت می‌کند، ولی به هر حال سپاهان تیم بزرگی است. از استقلال خوزستان هم باید به عنوان یک تیم قابل احترام یاد کرد، تیمی که از لحاظ مالی و همچنین بازیکنان، قابل قیاس با بسیاری از تیم‌های لیگ برتری نیست، ولی نتایج خوبی کسب کرده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.