اولین پس‌لرزه کشف حجاب بازیگر فیلم محمد رسول‌الله

روز گذشته بهارک صالح‌نیا بازیگر فیلم‌های «محمد (ص)» مجید مجیدی و «یتیم‌خانه ایران» ابوالقاسم طالبی، کشف حجاب کرد. پس از این خبر، روابط عمومی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» درباره حذف نقش بهارک صالح‌نیا توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش کیوسک، هنوز زمان زیادی از ماجرای کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه و پیوستن‌ رابعه اسکویی و مهدی مظلومی به برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌گذرد که حالا یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینمای ایران عکس‌های بدون حجاب خود را منتشر می‌کند و از پیوستن به شبکه GEM می‌گوید. وی در ذیل عکس‌های خود نوشته است:
«یک دفاعیه قبل از قضاوت… حدود ده سال سعى کردم کارى رو که عاشقشم یاد بگیرم، راه درست رو برم تا بتونم سرم رو بالا بگیرم و بگم من چیزی‌ام که براى بهش رسیدن تلاش کردم… الان سى ساله‌ام و به نظرم از اینجا به بعد زندگى کمى عجله مى‌کنه پس براى رسیدن به رویاهام که حق مسلمم هستن کمى باید عجله کنم… نخواستم در حسرت فرصت‌هایى بمونم که بهم داده نشدن یا شاید هیچ‌وقت داده نشن… پس راه دیگه‌اى رو انتخاب کردم که حداقل از امروزش مطمئنم و آدم‌هایى هستن که به وجودم و هنرى که سعى کردم یاد بگیرم احترام مى‌گذارن… این یک کشف حجاب نیست… این یک کشف دیرهنگام استعدادی است که تا امروز آن‌طور که باید دیده نشده… ممنونم از کسانى که باورم دارن و شمایى که درک مى‌کنید. من هنوز چهار چوب همیشگى خودم را دارم.»
بهارک صالح‌نیا بازیگری است که فیلم محمد(ص) مجید مجیدی را روی پرده دارد و نقش نخستین دایه حضرت محمد (ص) را در آن ایفا می‌کند. این بازیگر امسال فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را نیز در جشنواره فجر خواهد داشت. او همچنین تصاویری از حضور خود را در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام تهران» در کنار کامبیز دیرباز منتشر کرده است.
در پی انتشار این خبر، روابط عمومی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» اعلام کرد: این بازیگر یکی از نقش‌های فرعی فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» را بر عهده داشته که به علت بالا بودن زمان فیلم نقش وی در مونتاژ حذف شده و در نسخه نمایشی فیلم «یتیم‌خانه ایران» حضور ندارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.