گل‌محمدی:‌ سخت‌ترین دوران تیم ما فرارسیده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که لیگ امسال از لحاظ رقابت مدعیان قهرمانی، لیگ عجیبی است و فعلاً هیچ‌چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

 یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص عملکرد ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات گفت: جذب بازیکنان باکیفیت بسیار سخت است و این درحالی است که قیمت بازیکنان داخلی و خارجی بالاست. سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که هم کیفیت فنی خوبی داشته باشند و هم از لحاظ قیمتی مناسب باشند. چهار بازیکن جدید ما این خصوصیت را داشتند و حالا باید با آنها کار کنیم تا به سطح ایده‌آلی برسند. در مجموع راضی هستیم و باید از زحمات آقای آذری هم تشکر کنم.
وی در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب ذوب‌آهن برای قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان کرد: هفت، هشت تیم دنبال قهرمانی هستند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما هم امیدوار هستیم و همه چیز به عملکرد خودمان بستگی دارد. تا پایان لیگ دیگر تعطیلی نداریم و سعی می‌کنیم با تکیه بر جوان‌های تیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می‌کنم سخت‌ترین دوران ذوب‌آهن فرا رسیده و باید از فرصت‌هایی که داریم نهایت استفاده را ببریم.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا زمین چمن ورزشگاه فولادشهر برای تیمش دردسرساز نیست، گفت: در یکی دو سال اخیر خیلی با سختی مواجه شدیم، ولی در این تعطیلی‌ها روی چمن کار کرده‌اند و تا یک ماه دیگر وضعیت بهتری پیدا می‌کند.
گل‌محمدی در مورد خبرهای چند روز اخیر مبنی بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن امسال با مشکلات مالی مواجه شده است، عنوان کرد: امسال با مشکلات مالی مواجه هستیم و مدت‌هاست که این موضوع گریبانگیر باشگاه شده است؛ البته با آمدن آقای شهنازی و همچنین حضور آقای صادقی در ریاست کارخانه، امیدواریم شرایط تغییر کند.
او اظهار داشت: ما مشکل مالی داریم، اما دلیلی ندارد که بحث‌های خانوادگی را به رسانه‌ها بکشیم. به قول مسئولان ذوب‌آهن اعتماد داریم و هیچ‌وقت درمورد این مسائل صحبت نکردیم. از بیرون برخی خیال می‌کنند باشگاه ذوب‌آهن مشکل مالی ندارد، ولی ما در این زمینه دچار مشکل هستیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.