مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه تمدید شد.

حسین توکلی افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته ازداوطلبان متقاضی ثبت نام شرکت در دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ چهارشنبه تمدید شد.
وی گفت: داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه سازمان سنجش درمورد اصلاحات دفترچه مربوط که هم اکنون روی سایت قرار دارد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و افزود: داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کرده اند در صورت تمایل می توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه اول خردادماه امسال در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه برگزار شد.
در این آزمون ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده اند.
بر اساس این گزارش در نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور از ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر داوطلب ثبت نام کننده، ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۷۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب غایب بوده اند، به عبارت دیگر ۶۲.۶۶ درصد داوطلبان در جلسه حاضر و ۳۷.۳۴ درصد غایب بوده اند که از تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۴۳ هزار و ۶۷۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۵۴۴ نفر مرد بوده اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.