مشکل سپرده‌گذاران پدیده شاندیز باید سریع تر حل شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکرات شفاهی خود ضمن درخواست توجه جدی‌تر دولت خواهان حل مشکل سپرده‌گذاران پدیده شاندیز همانند سپرده‌گذاران موسسه مالی میزان شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست علنی امروز یکشنبه (15 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و شهدای دانشجو در تذکر شفاهی گفت: تذکر نخست بنده به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم از سبزوار تا مشهد مقدس است. تسریع در اتصال خط راه‌آهن سبزوار به خط ریلی سراسری کشور موضوعی است که باید ادامه آن به سمت کاشمر و جنوب کشور پیگیری شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خواهان افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار به تهران و عتبات عالیات شد.

وی با مخاطب قرار دادن دولت گفت: تسریع در اصلاحات مصوب در خصوص حوزه انتخابیه سبزوار موضوعی است که باید به صورت جدی‌تر مورد پیگیری قرار گیرد.

سبحانی‌فر گفت: تذکر بعدی من به آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی است، تسریع در تامین لوله آب کشاورزی و پرداخت پول چغندرکاران در سریع‌ترین زمان ممکن مسئله ای است که باید وزارت جهاد کشاورزی آن را عملیاتی کند.

وی در تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین رئیس بانک مرکزی گفت: عدم توجه و سختگیری با سنگ اندازی در پرداخت تسهیلات به صنعتگران و تولیدگران، همچنین روستاییان زحمتکش اقدامی است که به اقتصاد ملی ضربه وارد می‌کند.

نماینده مردم سبزوار گفت: ضمن تشکر از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و ادامه تجهیز مدارس با وسایل کمک آموزشی را خواستارم. توجه به افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آن ها با نرخ تورم اقدامی است که باید لحاظ شود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و پرداخت پاداش پایان خدمت عزیزان بازنشسته شده با حدود یک سال تاخیر تاکنون انجام نگرفته است.

سبحانی‌فر گفت: ضمن تشکر از دولت به دلیل حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه مالی میزان انتظار داریم تدبیری برای سپرده‌گذاران شرکت پدیده شاندیز اندیشیده شود تا این عزیزان از سرگردانی رهایی پیدا کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.