ادعای عجیب مامور سابق سیا درباره هیتلر

یک مأمور سابق سازمان سیا مدعی شده که «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی بر خلاف سناریوهای رسمی، در سال ۱۹۴۵ خودکشی نکرده و تا سال‌ها بعد از آن در برزیل زندگی کرده است.

به نقل از «العالم»، باب بانر در این‌باره می‌گوید: در سال‌های اخیر داستان‌های زیادی مغایر با روایت رسمی درباره مرگ هیتلر مطرح شده که خودکشی هیتلر و همسرش «اوا براون» با خوردن کپسول سمی سیانور یا شلیک گلوله به سر را نفی می‌کند.

پایگاه اینترنتی «ام ۶ اینفو» به نقل از بانر افزود: بر اساس ۷۰۰ سند سری که اکنون منتشر شده است، هیتلر داستان ساختگی خودکشی را طراحی کرد اما پس از آن با یک زیردریایی به «تنریف» اسپانیا و از آنجا به آرژانتین رفت.

به ادعای بانر، هر چه بیشتر در اسناد و کتاب‌های تاریخی دقت کنیم، درمی‌یابیم که دلیلی برای خودکشی هیتلر وجود ندارد. یکی از اسناد موجود هم حاکی است که ارتش آمریکا در آلمان نتوانست جسد هیتلر را کشف کند و هیچ دلیلی نیز درباره مرگ یا خودکشی وی در دست ندارد.

همچنین یک دانشجوی برزیلی در پایان‌نامه دکترایش در سال ۲۰۱۴ مدعی شد که هیتلر با نام مستعار «آدولف لایپزیگ» در برزیل می‌زیسته تا اینکه در سن ۹۵ سالگی در سال ۱۹۸۴ میلادی مرده است.

بانر هم به نقل از یک مرد یونانی در یک فیلم مستند گفته است که هیتلر و شماری از شخصیت‌های رژیم نازی، اواخر جنگ جهانی از آلمان گریخته و راهی آمریکای لاتین شده‌اند.

آدولف هیتلر ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه‌ای در شهری مرزی و کوچک به نام «بران‌آئو ام این» در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان بود تا اینکه در سال ۱۹۳۹ جنگ جهانی دوم را آغاز کرد؛ جنگی که در سال ۱۹۴۵ میلادی با شکست آلمان و متحدانش پایان یافت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.