اظهارات جنجالی سرمربی رئال مادرید

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها درباره آخرین شرایط رئال مادرید و کادر فنی آن پاسخ داد.

زین الدین زیدان در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر محکومیت رئال مادرید از سوی فیفا گفت: این مشکل هفته آینده حل می‌شود، به نظر من رئال مادرید بیگناه است و البته همه ما باید به قانون احترام بگذاریم اما قانون هم تعریف دارد، سازمانی که خودش درگیر بی قانونی است برای محکومیت باشگاه‌های بزرگ دنیا چه عجله‌ای دارد؟
زیدان که از هر فرصتی برای کنایه به فیفا در این نشست خبری استفاده می‌کرد ادامه داد: جریمه فیفا علیه بارسلونا هم ناعادلانه بود و من این محکومیت را علیه فوتبال اسپانیا می‌دانم نه یک باشگاه خاص، این کمال بی انصافی است که اتهامی هنوز به اثبات نرسیده و به جرم تبدیل شود!
زیدان در خصوص بازی فردا شب رئال مادرید برابر اسپورتینگ خیخون گفت: برای این بازی آماده‌ایم، راموس اگر استراحت کند بهتر است اما این موضوع در پایان تمرین سبک امروز او مشخص خواهد شد.
سرمربی رئال مادرید درباره دستیار خود نیز گفت: این موضع نباید تا این حد مهم باشد، مشکلی وجود ندارد، بتونی کمکم می‌کند اما دستیارم نیست، هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است.
زیدان پس از اصرار خبرنگاران درباره وضعیت پسرانش در آکادمی رئال مادرید گفت: چه بگویم، عنوان شده که در حق این نوجوانان ظلم شده و قوانین مربوط به جوانان زیر سن قانونی رعایت نشده است، موضوع فقط 4 پسر من نیست، کودکان و نوجوانان زیادی در این آکادمی هستند، اگر واقعا مشکلی وجود دارد باید حل شود، این موضوع به باشگاه مربوط می‌شود نه به من اما در حد خودم باید بگویم که پسرانم قراردادهای قانونی دارند و من هم شاکی این پرونده نیستم.
وی ادامه داد: من و خانواده‌ام با همه قوانین و حتی بیشتر از آنچه حقمان بوده به مادرید آمده‌ایم، روزی که یوونتوس ایتالیا را ترک می‌کردم هرگز فکر نمی‌کردم به عنوان والدین 4 فرزند پسر تحت قرارداد با آکادمی رئال مادرید شاهد این همه خدمات از سوی باشگاه رئال مادرید باشم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.