ولایتی: امیدواریم طرف مقابل به تعهداتش در رفع تحریم ها پایبند بماند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای برجام با اتمام تعهدات ایران شروع شده و امیدوارم طرف مقابل به تعهدات خودش در رفع تحریم هایی که مربوط به هسته ای بوده است، پایبند بماند.

به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، وی عصر امروز – یکشنبه- در حاشیه دیدار با مارس دی بارتو لومئو رئیس مجلس لوکزامبورگ در جمع خبرنگاران به اجرای برجام اشاره کرد و افزود: امیدواریم در رفع تحریم ها پایبند بمانند و به هیچ وجه با مانعی بر سر رفع تحریم ها مواجه نشویم.
ولایتی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در طول ۱۲ سال گذشته در زمینه هسته ای تلاش کرده اند، گفت: در درجه اول بیش از همه باید سپاسگزار مدیریت هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب نسبت به هدایت مناسب مذاکرات هسته ای باشیم از این رو ایران توانست مذاکرات را با قدرت به جلو پیش ببرد.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در ادامه ابراز امیدواری کرد توقعی که از کشورهای گروه ۵+۱ نسبت به تعهداتشان موجود است، در آینده ادامه داشته باشد و به تعهدات خودشان عمل کنند، البته بدون تردید طرفی که از این میدان سرافراز بیرون آمده است جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه یادآور شد: همه کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند لازم است براساس آنچه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند در مراقبت از اجرای برجام هوشیارانه و با عظم راسخ قدم بردارند و مردم بهترین ناظر برای مسئولان هستند و البته بهترین حمایت کننده آنها به حساب می آیند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.