فسخ قرارداد اومانیا با پرسپولیس قطعی شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم به فسخ قرارداد مایکل اومانیا گرفتند.

منتفی شدن حضور مهرداد طهماسبی در پرسپولیس و مخالفت برخی باشگاه‌های لیگ برتری برای انتقال یکی از دروازه‌بان‌های خود به این باشگاه باعث شده علی‌اکبر طاهری و مشاورانش تصمیم بگیرند قید دروازه‌بان‌های داخلی را زده و فقط به جذب دروازه‌بان خارجی فکر کنند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب درواز‌ه‌بان خارجی حتماً باید یکی از بازیکنان خارجی خود را کنار بگذارند و مایکل اومانیا نیز تنها گزینه مدنظر آنها برای خروج از لیست است. با توجه به این قضیه در 48 ساعت آینده باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های اومانیا برای فسخ قرارداد این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا خواهد کرد.
دروازه‌بان خارجی معرفی شده به باشگاه پرسپولیس بیش از 30 نفر هستند اما برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرده علاقه‌ای به جذب دروازه‌بان غیر اروپایی ندارد و درواز‌ه‌بان آسیایی نیز باید از کشورهای قدرتمند آسیا از نظر فوتبالی باشد. با توجه به این قضیه برانکو از بین دو دروازه‌بان کروات و یک دروازه‌بان بوسنیایی یکی را به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب خواهد کرد. یک دروازه‌بان جوان آسیایی هم احتمالاً به عنوان دروازه‌بان دوم به لیست پرسپولیس اضافه خواهد شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.