چرا شهرام جزایری پرسپولیس را نخرید؟

یک سال قبل خبر پیشنهاد جزایری به چند شریک اقتصادی‌اش برای خرید پرسپولیس منتشر شد. اینکه آن‌ها می‌توانند تا سالی ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این برند درآمدزایی کنند.

جزایری در این باره می‌گوید: واقعا نمی‌دانم آن خبر چطور لو رفت و چون نام من هم وسط بود حساسیت‌زا شد. واقعا به این باور داشتم که این برند می‌تواند چنین درآمدی را ایجاد کند اما مشکل این بود که قبل از ورودم به حاشیه‌ها با یک منتقد خانگی روبه‌رو شدم!

«ایلیا» پسرم خیلی استقلالی است. به قدری از اینکه به خرید پرسپولیس حتی فکر کرده بودم شاکی شد که ما اصلا دنبال این نرفتیم تا بدانیم ورودمان به بازار خرید این تیم چه مشکلات و سختی‌هایی دارد. من مصمم بودم اما ناراحتی پسرم را که دیدم واقعا منصرف شدم. چه کار کنم دیگر؟ استقلالی است!

او درباره احساسش به کفاشیان نیز می‌گوید: آقای کفاشیان چهره جالبی است. درست در اوج جدیت که با او حرف می‌زنند و سوال جدی می‌پرسند، لبخند می‌زند و با خنده همه چیز را رد می‌کند و خنده‌هایش در حقیقت یک تاکتیک است. من در طول دادگاهم می‌خندیدم و خیلی‌ها می‌گفتند او دارد همه چیز را به تمسخر می‌گیرد اما خیلی جدی گفتم اصلا چنین جسارتی نمی‌کنم که در ساحت مقدس قانون و مردم، بخندم یا تمسخر کنم. امیدوارم که آقای کفاشیان هم نیتشان مثل من باشد و کلا آدم خنده‌رویی باشند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.