برگزاری رزمایش تیپ ۲۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش

فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش گفت: رزمایش گردان ۸۴۵ پدافند هوایی تیپ ۲۸۸ زرهی خاش با حضور گردان زرهی در منطقه نظامی کوه کلاغی برگزار شد.

سرهنگ خدامراد سرگزی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش گردان ۸۴۵ پدافند هوایی تیپ ۲۸۸ زرهی خاش با حضور گردان زرهی در منطقه نظامی کوه کلاغی به منظور آمادگی رزمی و ارتقای سطح آموزش گردان ۸۴۵ در منطقه نظامی کوه کلاغی برگزار شد.
وی در ادامه اظهار کرد: برابر دستور‌العمل‌های ارسالی نیروی زمینی ارتش و برگزاری رزمایش‌های کوچک و بزرگ در سطح گردان و تیپ، این رزمایش کاملا واقعی و برابر تهدیدات و خطرهای احتمالی منطقه و آموزش‌های از پیش تعیین شده با حضور کارکنان گردان ۸۴۵ تیپ ۲۸۸ زرهی خاش برگزار شد که در نهایت به آنچه که مورد هدف نیروی زمینی ارتش بود دست یافتیم.
فرمانده تیپ ۲۸۸ خاش با بیان اینکه یگان‌های زرهی یکی از یگان‌هایی هستند که در همه شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرند گفت: در این رزمایش با توجه به بهینه‌سازی سلاح‌های زرهی خصوصا تانک‌های نیروی زمینی و سایر تجهیزات بهینه‌سازی‌شده که توسط جوانان برومند سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی و تولید شده است، مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.