پورحیدری: بزرگترین مشکل کی‌روش اهمیت ندادن به مربیان ایرانی است

پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال گفت: بزرگترین مشکل کی‌روش اهمیت ندادن به مربیان ایرانی است که همچنان هم ادامه دارد.

منصور پورحیدری که این روزها در بستری بیماری به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درباره وضعیت خود اظهار کرد: نسبت به قبل خیلی بهتر هستم. پیش از این با واکر راه می‌رفتم ولی حالا خودم هم در خانه بدون کمک واکر قدم می‌زنم. هر چند وقت یک بار هم برای معاینه به بیمارستان می‌روم.
وی درخصوص خاطرات دوران ورزشی خود نیز بیان داشت: خاطرات زیادی چه در باشگاه استقلال و چه در تیم ملی دارم ولی قهرمانی تیم ملی را در بازی‌های آسیایی ۹۸ بانکوک که هدایت تیم را برعهده داشتم بهترین خاطره‌ام است. برای آن قهرمانی تلاش زیادی کردیم و خیلی باارزش بود.
پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال در پاسخ به این‌که چرا تعصب بازیکنان حال حاضر نسبت به گذشته کم شده است، گفت: متأسفانه این موضوع کم رنگ شده و دلیل آن بحث مالی است ولی باز به هرحال تعدادی از فوتبالیست‌ها مثل قبل هستند و هنوز تعصب زیادی دارند. البته بازیکنان قدیمی همه با برنامه و هدفمند دنبال ورزش می‌رفتند و با تعصب ورزش را پیگیری می‌کردند، به همین دلیل نتایج خیلی بهتری هم به دست می‌آمد.
پورحیدری درخصوص شرایط تیم استقلال نیز گفت: استقلال نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت الان هم صدر جدول است ولی نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و باید مظلومی یک یا دو بازیکن به ترکیب اضافه و تیم را تقویت کند. امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند و قهرمان شویم.
پیشکسوت فوتبال درخصوص کی‌روش سرمربی تیم ملی بیان کرد: وقتی او وارد ایران شد و هدایت تیم ملی را برعهده گرفت به مربیان ایرانی و مربیانی که در رده‌های پایه برای فوتبال مملکت زحمت کشیدند توجه نکرد. این یکی از مشکلات کی‌روش است که همچنان ادامه دارد. اهمیت ندادن به مربیان ایرانی کار درستی نیست.
وی افزود: کار ما در تیم ملی بزرگسالان خیلی سخت است. نتایجی که قبلاً در جام جهانی، بازی‌های آسیایی و میدان‌های دیگر می‌گرفتیم الان هم گرفته‌ایم. کی‌روش هنوز نتواسته آنطور که در مورد توانایی‌هایش صحبت می‌شد کاری انجام دهد. فدراسیون باید به مربیان پایه اهمیت بیشتری دهد شود چون این رده هستند که می‌توانند مدال بگیرند و به المپیک بروند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.