غلامی:باوجود لوزانو هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد/صددرصد المپیک میشویم

تیم والیبال بانک سرمایه در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به سختی توانست از سد متین ورامین بگذرد. آنها در سه ست برنده شدند اما سه ستی که به سختی گذشت.عادل غلامی بازیکن ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه هم روز سختی را مقابل متین ورامین تجربه کرد. او معتقد است که دیدار با ورامینی ها یکی از بازی های سخت آنها در لیگ برتر بوده است. صحبت های این بازیکن ملی پوش را در زیر می خوانید.

عادل بازی با متین چطور بود؟
واقعا دیدار سختی بود. متین از تیم های باتجربه لیگ ایران است و اینکه توانستیم سه بر هیچ برنده شویم برای ما ارزش داشت.

می گفتند در این بازی از نفس افتادید. درست بود؟
از نفس که نیفتادیم اما واقعا روز سختی بود . متین تیم بابرنامه ای است و کلا تیم هایی که باتجربه هستند رقابت مقابل آنها سخت تر است و گرفتن سه امتیاز بازی در برابر چنین تیم هایی ارزش دارد.

این هم گفته می شود که بعد از اتفاقات بازی با پیکان بانک سرمایه ای ها متحدتر شده اند.
ما قبلش هم متحد بودیم . ما تیم یک دستی داریم که همه با هم رفیق هستند و دلیل اصلی هم که تا به اینجا توانستیم موفق باشیم همین است که تیمی کار می کنیم و با هم دوست هستیم.

دیدار پیکان با سایپا را هم از نزدیک نگاه می کردید به نظر می رسید طرفدار سایپا هستید؟
(می خندد)این نظر شماست ولی ما فقط داشتیم بازی را نگاه می کردیم و طرفدار تیم خاصی هم نبودیم اما باید قبول کرد که سایپایی ها بسیار خوب بازی کردند و پیکان هم مثل ما روز سختی را پشت سر گذاشت.

به نظر می رسد که ۱۲ بازیکن تیم ملی مشخص است. از نگاه شمابازیکنان ملی پوش برای دعوت دوباره به تیم ملی حاشیه امنیت دارند؟
نه به نظر من اصلا حاشیه امنیتی وجود ندارد مخصوصا با آمدن لوزانو که مربی جدیدی به حساب می آید و هنوز شناختی از بازیکنی ندارد. درست است که سچلو ما را می شناسند اما نظر نهایی با لوزانو است و اینکه گفته می شود بازیکنان تیم ملی انگیزه ندارند هم درست نیست همه ما برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می کنیم و انگیزه لازم هم داریم. این را هم می دانیم که از پیش انتخاب نشده ایم.

حریفان تیم ملی هم در رقابت های انتخابی المپیک مشخص شدند ارزیابی ات از تیم ها چیست؟
به نظرم هم میتوان گفت سخت است و هم آسان! سخت از آن جهت که همه حریفان انگیزه دارند و با تمام قدرت می آیند که راهی المپیک شوند و آسان از آن جهت که سهمیه ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کرده و در چنین شرایطی راه یابی ما به المپیک آسان تر شده است.

به نظرت چند درصد احتمال صعود به المپیک داریم؟
به نظر من ۱۰۰ درصد به المپیک صعود می کنیم و باید این اتفاق رخ دهد چرا که الان بهترین زمان برای راه یابی والیبال ایران به المپیک است و باید این طلسم را بشکنیم.

در المپیک بعدی یعنی ۲۰۲۰ جوانگرایی در تیم صورت خواهد گرفت؟
به شرایط سنی بازیکنان بستگی دارد. واقعیت این است که تیم ما میانگین سنی جوانی دارد و باتجربه ترین بازیکن ما مثلا ۳۱ سال سن دارد در چنین شرایطی آنها اگر خودشان بخواهند و همچنان هم آماده باشند می توانند در المپیک ۲۰۲۰ هم حضور داشته باشند. نظر شخصی بازیکنان این وسط مطرح است.

و خودت چه خواهی کرد؟
من بعد از بازی های المپیک ریو تصمیم خواهم گرفت و الان به همچین موضوعی فکر نمی کنم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.