خاکپور: ژاپنی‌ها را به چالش می‌کشیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت:‌ تیم ژاپن یکی از سازمان یافته‌ترین تیم‌های مسابقات است و قطعاً کار سختی مقابل ژاپنی‌ها خواهیم داشت، اما آنها را به چالش خواهیم کشید.

محمد خاکپور پس از پیروزی ۳ بر ۲ ایران مقابل چین و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در کنفرانس خبری اظهار داشت: مردم ایران شب گذشته پیروزی بر جام را جشن گرفتند که آن را تبریک می‌گویم و من هم این پیروزی را به آقایان روحانی، ظریف و دولتمردان ایران تقدیم می‌کنم.

تحت‌فشار رسانه‌ها قرار گرفته بودیم و هجمه‌های زیادی به تیم ما وارد شد
وی ادامه داد: امشب بازی خوبی دیدیم، البته بازی بسیار سختی بود. ما تحت‌فشار رسانه‌ها قرار گرفته بودیم و هجمه‌های زیادی به تیم ما وارد شد. از سوی دیگر مجبور شدیم تغییرات زیادی داشته باشیم تا انرژی بازیکنان‌مان را برای بازی بعدی حفظ کنیم.

چین جوانمردانه و عادلانه بازی کرد
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با بیان اینکه تیم چین جوانمردانه و عادلانه بازی کرد، گفت: ما در این بازی خیلی سخت تلاش کردیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم که زحمت کشیدند. آنها نهایت تلاش خود را انجام دادند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم.

مربی خوش‌شانسی هستم
خاکپور تأکید کرد: من مربی خوش‌شانسی هستم، چون ۲۳ بازیکن آماده و هم سطح دارم که انتخاب ۱۱ بازیکن از بین آنها کار بسیار سختی است. با توجه به فشردگی بازی‌ها مجبور هستیم که ترکیب خود را تغییر بدهیم.

فرقی نمی‌کند تیم اول گروه‌مان باشیم یا دوم چون هدف ما قهرمانی است
وی با اشاره به گروه A مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با حضور ایران، قطر، سوریه و چین، اظهار داشت: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌ها بود. تیم قطر میزبان بود، سوریه که واقعاً تیم قدرتمندی نشان داد و تیم چین هم با وجود سه شکست عملکرد خوبی داشت. برای ما فرقی نمی‌کند که به عنوان تیم دوم یا اول صعود می‌کردیم، چون ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

ژاپنی‌ها را به چالش می‌کشیم
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با اشاره به دیدار ایران – ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها، گفت: تیم ژاپن یکی از سازمان یافته‌ترین تیم‌های مسابقات است و قطعاً کار سختی مقابل ژاپنی‌ها خواهیم داشت، اما آنها را به چالش خواهیم کشید. مهمترین مسئله برای بازی با ژاپن این است که بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و تیم‌مان را به شرایط آرمانی برگردانیم.

درگذشت احدی فشار زیادی به ما وارد کرد
خاکپور در خصوص درگذشت رضا احدی، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: درگذشت احدی واقعاً فشار زیادی به ما وارد کرد. ما اذیت شدیم و بازیکنان‌مان تحت تأثیر قرار گرفته بودند. احدی یکی از بزرگ‌ترین و با اخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ما بود که متأسفانه از بین ما رفت.

هر انتقادی که به تیم امید وارد باشد من می‌پذیرم
وی در واکنش به انتقادهای اخیر از تیم امید تصریح کرد: بازیکنان ما در چند روز اخیر و بعد از باخت مقابل قطر فشار زیادی را از سوی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی متحمل شدند. با وجود اینکه تیم ما خوب بازی کرد، اما نتیجه نگرفت و به همین خاطر انتقادات زیادی از ما شد، تا جایی که روزبه چشمی پس از پیروزی مقابل چین به شدت گریه می‌کرد. اگر اشتباهی بوده من مقصر هستم و باخت مقابل قطر تقصیر من است نه بازیکنان تیم. هر انتقادی که وارد باشد من می‌پذیرم، اما خواهش می‌کنم از بازیکنان ما حمایت لازم را بکنند تا در ادامه راه موفق باشیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.