ادامه واکنش هنرمندان در باره فرجام برجام

خبر فرجام برجام نه تنها موجی از امید و شادی را درمیان توده مردم راه انداخته است بلکه میان هنرمندان نیز واکنش های جالبی را در پی داشته است.

 پس از توافق نهایی ۱+۵ در موضوع هسته ای ایران، هنرمندان سینما و تلویزیون نیز با نوشتن هر چند متن ها و دلنوشته هایی کوتاه از دولت یازدهم و محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان تقدیر کردند.
در این میان به برخی از واکنش های بازیگر زن و مرد سینما اشاره می شود.

زنان هنرمند چه نوشتند؟

باران کوثری 
باران کوثری که با فیلم «کوچه بی نام» سال گذشته سیمرغ جشنواره فیلم فجر را از ان خود کرد، صفحه شخصی اش نوشت: همیشه برای من بیست وسه تیر ماه با بقیه روزها فرق داشته ولی امسال فرق داشتنش متفاوت تر شده تبریک می گم این روز رو به تاریخ ایران. امیدوارم همیشه به خوبی از این اتفاق یاد شه. 

نیوشا ضیغمی 
نیوشا ضیغمی بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها نیز از دیگر هنرمندانی بود که در واکنش به توافق هسته ای نوشت: خسته نباشی مرد بزرگ. امروز تاریخ کشورمان، به دست تو جاودانه شد. امروز حال همه ما خوب است، سربلند هستی و خوهی ماند.

لیلا بلوکات 
لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان نیز با انتشار عکسی از محمدجواد ظریف نوشت: مبارک باد توافق هسته ای. از نرمش و از چرخش و سازش خبر آمد – شادم که جهان از در این صلح در آمد/ ماندیم بر این عهد که ما جنگ نداریم – هنگامه ی کشتار خلایق به سر آمد/ هر گوشه اگر ریشه دوانیده نبردی – امروز بر این ریشه فرو یک تبر آمد! / بگذشت ز ما سلطه ی آن جهل و حماقت – از حاصل تدبیر، نشاطی دگر آمد/ تحریم حرام است بر این مردمِ لبخند – دیدی که ز لبخند ظریفی شکر آمد/ ما را وطنی باشد و جانی که نیرزد – در سینه ی این قوم دلی پر جگر آمد. 

کتایون ریاحی 
کتایون ریاحی بازیگر پیشکسوت سینما که چند سالی است با تحت اختیار گرفتن بنیاد خیریه کمک در امور خیرخواهانه بسیار فعال شده است در نیز در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توافق هسته ای صورت گرفته بین ایران و گروه ۱+۵ را تبریک گفت. 
او با انتشار عکس جواد ظریف، نوشت: ظرافت، درایت و شجاعت دیپلماسی هسته ای، ترجمان عملی گفتگوی تمدن هاست و الگویی برای نسل های اینده تا جهان سرشار از سلامتی و صلح را بنا کنند. سپاس آقای ظریف و گروه مذاکره کننده، بزرگ مردان تاریخ ساز و هزاران سپاس پیشکش همسرانشان، مهر بانوان پشتیبان و صبور.

ستاره و لاله اسکندری 
ستاره و لاله اسکندری دو خواهر بازیگر نیز هر کدام در صفحه های شخصی خود توافق هسته ای را تبریک گفتند.
ستاره اسکندری اینگونه نوشته است: ایران… متبرک باد نام تو… سپاس آقای دکتر ظریف که دیگر بار گفتگو را یادآوری کردید به جهانیان و به ما… هر چقدر سخت… اما این کار را کردید تا پرچم ما به غرور بر افراشته شود امید که این تدبیر پایا بماند و امید در دل مردمان سرزمینم نام امید نگردد… هرگز.
لاله اسکندری نیز نوشت: تبریک به مردم عزیز کشورم… زنده باد دولت تدبیر و امید… و تیم مذاکره کننده.

مردان هنرمند چه نوشتند؟

رامبد جوان 
رامبد جوان که با ساخت برنامه خندوانه جایگاه ویژه ای برای خود در تلویزیون و میان مردم باز کرده است، در صفحه شخصی نوشت: خدا قوت مرد هسته ای.

محسن تنابنده 
محسن تنابنده، نقیِ محبوب سریال «پایتخت» نیز در صفحه شخصی اش نوشته است: هسته ای مبارک، بفرمایید ناپلونی. 

حمید فرخ نژاد 
حمید فرخ نژاد بازیگر جنوبی کشور نیز در صفحه شخصی اش نوشت: درود بر تعقل و خرد ورزی ، سلام بر انسانهای که زبان منطق و استدلال را بجای زبان زور و باروت بکار می گیرند، سلام بر رهبرانی که گزینه صلح بر روی میزهایشان دارند پاینده باد ایران. 

اشکان خطیبی 
اشکان خطیبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که چند وقتی است در سینما کم کار شده است ضمن انتشار عکسی از پرچم ایران نوشت: زنده باد ایران، یه روز خوب اومد بالاخره. 

اکبر عبدی 
اکبر عبدی کمدین پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز اینگونه در اینستاگرام خود نوشت: زنده باد ایران و ایرانی. به امید روزهای بهتر و بهتر. 

امیر جعفری 
امیر جعفری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون نیز با انتشار عکسی از دکتر جواد ظریف، نوشت: زنده باد گفتگو.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.