فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی سال ۹۴ دستگاه های اجرایی کشور در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ (دی ماه) خبر داد.

حسین توکلی روز سه شنبه درمورد آمار ثبت نام کنندگان در دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اظهار کرد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه ۲۹ دی ماه) ۷۰ هزار و ۵۷۵ نفر در آزمون مذکور شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ساعت ۲۴ فردا (چهارشنبه) به پایان می رسد به داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند؛ توصیه می شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش، از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و افزود: داوطلبانی که قبلا در آزمون مذکور ثبت نام کرده اند نیز می توانند در مهلت باقی مانده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.
نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه اول خردادماه امسال در ۵۸ شهرستان و ۱۰۸ حوزه برگزار شد.
در این آزمون ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۷۵ هزار و ۳۱ نفر زن و ۱۱۸ هزار و ۴۳۷ نفر مرد بوده اند.
بر اساس این گزارش در نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال ۱۳۹۴ دستگاه های اجرایی کشور از ۱۹۳ هزار و ۴۶۸ نفر داوطلب ثبت نام کننده، ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۷۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب غایب بوده اند، به عبارت دیگر ۶۲.۶۶ درصد داوطلبان در جلسه حاضر و ۳۷.۳۴ درصد غایب بوده اند که از تعداد ۱۲۱ هزار و ۲۱۹ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۴۳ هزار و ۶۷۵ نفر زن و ۷۷ هزار و ۵۴۴ نفر مرد بوده اند. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.