پیمان معادی: بازیگران ایرانی به‌زودی به هالیوود می‌روند

«پیمان معادی» با ابراز خرسندی از به فرجام رسیدن برجام تاکید کرد: حضور بازیگران ایرانی در هالیوود کاملا شدنی است و به زودی شاهد این رویداد خواهیم بود، چراکه بعد از برجام این موضوع محتمل‌تر هم به نظر می‌آید.

این بازیگر و کارگردان با اشاره به گفت‌وگویی که کانال "France ۲۴" درباره لغو تحریم‌ها با وی داشته است گفت: در آن گفت‌وگو هم اعلام کردم همانگونه که مردم سرزمین ما از برداشته شدن تحریم‌ها خوشحال هستند، مردم غرب هم از همکاری با ایرانیان خوشحال‌اند و این خوشحالی کمتر از ما نخواهد بود؛ چرا که آنان بیش از ما از این همکاری سود می‌کنند. ما آنقدر داشته‌های غنی داریم که برای آنان بسیار جذاب است.
معادی که همزمان با اکران فیلم «کمپ ایکس ری» در نشستی خبری سخن می‌گفت‌، با ابراز تاسف از برخی‌ حاشیه‌ها و مطالب غیرمنصفانه درباره این فیلم اضافه کرد: متاسفانه هنوز عده‌ای به فضای خودی و غیرخودی اعتقاد دارند، در حالیکه هرگز چنین اعتقادی نداریم. امیدوارم دوستانی که به خاطر منافع شخصی‌شان حرف‌هایی حتی بر ضد عقاید خود درباره این فیلم مطرح می‌کنند، دعوت ما را برای گفت‌وگو بپذیرند؛ چرا که برای من مهم‌ترین نکته در بازی در این فیلم بحث فرهنگ و هنر است. هرچند به هر حال قضاوت در مورد آثار هنری سلیقه‌ای است، اما من هرگز به چنین دوستانی توهین نکرده‌ام و معتقدم توهین و متلک‌اندازی درست نیست.
وی مخالفان و منتقدان این فیلم و کسانی را که معتقدند فیلم «کمپ ایکس ری» اثری ضد ایرانی و ضد مسلمان است‌ را به گفت‌و گو دعوت کرد و با ابراز تاسف از اینکه نمایندگان بعضی رسانه‌های خاص در این نشست خبری حضور نداشته‌اند، یادآور شد: ای کاش کسانی که در چند روز گذشته این مطالب را درباره فیلم نوشتند، امروز حاضر بودند. اما متاسفانه با نبودن‌شان این گفت‌وگو میسر نشد.
بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» خاطرنشان کرد: باید به این دوستان گفت اگر به شما ۵۰ میلیون دلار می‌دادم می‌توانستید چنین فیلمی درباره خشونت نظامی در زندان گوآنتانامو بسازید؟!
معادی که روز سه‌شنبه – ۲۹ دی ماه – در تالار ایوان شمس سخن می‌گفت، با اشاره به برخورد اولیه‌اش به هنگام دریافت پیشنهاد بازی در این فیلم یادآور شد: زمانی که این پیشنهاد مطرح شد یکی از اولین پرسش‌هایم این بود که آیا در زندان گوآنتانامو زندانی ایرانی هم بوده یا نه. اگر حتی یک زندانی ایرانی در این زندان بود، هرگز در این فیلم بازی نمی‌کردم؛ چون نمی‌خواستم نماینده آن ایرانی باشد و این باعث خوشحالی‌ام است که با وجود تمام تهمت‌هایی که به ما می‌زنند و ایرانیان را تروریست می‌دانند حتی یک ایرانی در این زندان نبوده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.