تجدیدنظر دولت در قراردادهای جدید نفتی/ منتقدان نظرات را کتباً ارسال کنند

افزایش انتقادات به مدل جدید قراردادهای نفتی موجب شد تا دولت طی اطلاعیه‌ای از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها دعوت کند نظرات تفصیلی خود را درباره مصوبه دولت با موضوع شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز ارائه دهند.

دفتر هیئت دولت در اطلاعیه‌ای از صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها دعوت کرد نظرات تفصیلی خود را درباره مصوبه دولت با موضوع شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز ارائه دهند.
در اطلاعیه دفتر هیئت دولت آمده است: پس از ابلاغ و انتشار مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ ۸ مهر ۱۳۹۴ درباره شرایط عمومی ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز برخی از صاحب‌نظران، متخصصان و اساتید دانشگاه‌ها به‌شکل‌های مختلف در فضای رسانه‌ای کشور، نظرات و نقدهای فنی و حقوقی را درباره این مصوبه ارایه دادند.
در ادامه این اطلاعیه می‌افزاید: دفتر هیئت دولت با سپاس و قدردانی از صاحب‌نظران منتقد، از همه این افراد دعوت می‌کند نظرات تفصیلی خود را برای بررسی، جمع‌بندی و انتقال به هیئت دولت به‌صورت کتبی تا تاریخ  ۵ بهمن ۱۳۹۴  از طریق پست الکترونیک به‌نشانی gov.office@iripo.ir به این دفتر ارسال کنند.
انتشار این اطلاعیه در حالیست که پیش از این بیژن نامدار زنگنه؛ وزیر نفت نقدهای واردشده به مدل جدید قراردادهای نفتی از سوی کارشناسان و مدیران نفتی را فحاشی خوانده بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.